نوازی: عبور از العین غیرممکن نیست، منصوریان باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند

به گزارش راه ساری، کاپیتان پیشین استقلال معتقد است که این تیم می تواند از سد العین عبور و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

نوازی: عبور از العین غیرممکن نیست، منصوریان باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند

محمد نوازی در مورد تقابل استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این درست است که العین یکی از تیم های خوب آسیا محسوب می گردد، ولی به سختی می تواند مقابل استقلال عرض اندام کند. آنها بازیکنان خوبی را از کشورهای اروپایی و آفریقایی به خدمت گرفته اند، اما استقلال می تواند از پس العین بربیاید و عبور از این تیم غیرممکن نیست.

وی ادامه داد: بازی رفت در تهران برگزار می گردد و استقلال از حمایت هوادارانش بهره می برد. استقلال آنقدر قدرت دارد که بتواند یک نتیجه مطمئن در تهران بگیرد. استقلال در صورت پیروزی در تهران می تواند در امارات هم با یک مساوی به مرحله بعد صعود کند و فکر می کنم این کار دشواری نیست.

نوازی در پاسخ به این پرسش که مهم ترین ضعف تاکتیکی استقلال در حال حاضر چیست، تأکید کرد: منصوریان باید بیشتر روی خط دفاعی کار کند. استقلال در برخی از بازی ها در خط دفاع شکننده تر از قبل ظاهر شد و البته شاید این موضوع به دلیل خستگی بازیکنان بود. امیدوارم استقلال در بازی با العین در خط دفاع نمایش خوبی داشته باشد. احساس می کنم در برخی از بازی ها مسئولیت پذیری فاز تهاجمی استقلال در کارهای دفاعی کم است که این موضوع باید رفع گردد.

به گزارش خبرنگاران ملاقات رفت استقلال و العین ساعت 20:45 دوشنبه اول خرداد در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

banoirane.ir: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7907

به "نوازی: عبور از العین غیرممکن نیست، منصوریان باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: عبور از العین غیرممکن نیست، منصوریان باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید