نوجوان ایرانی پس از بازسازی حرکت محمد صلاح سوژه فضای مجازی شد

به گزارش راه ساری، تهران - خبرنگاران - نوجوان ایرانی پس از بازسازی بی نقص حرکت محمد صلاح ستاره مصری باشگاه لیورپول که در ویدئوی تبلیغاتی شرکت پپسی به نمایش در آمده بود، به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد.

نوجوان ایرانی پس از بازسازی حرکت محمد صلاح سوژه فضای مجازی شد

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز سه شنبه نوشت: محمد طاها پورحسینی 7 ساله از شیراز، بلافاصله پس از انتشار تصاویرش در حالی که با ضربه ای والی از فاصله ای چندین متری توپ را از داخل یک حلقه لاستیکی عبور می دهد، تیتر نخست روزنامه های جهان را به خود اختصاص داد.

در ویدئوی تبلیغاتی شرکت پپسی، صلاح به همراه لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا با نمایش مهارت های فردی از جمله عبور دادن دقیق توپ از حلقه های لاستیکی، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در مصاحبه ای که این شبکه تلویزیونی از این نوجوان دیوانه فوتبال منتشر کرده است، محمد طاها ضمن نمایش مهارت های چشمگیرش از عشق به فوتبال سخن می گوید.

این نوجوان 7 ساله در ویدئوی مذکور با پیراهن تیم لیورپول که شماره و نام محمد صلاح روی آن حک شده دیده می شود، به روپایی زدن در خیابان مجاور محل سکونتش می پردازد.

صلاح و لیورپول پایان هفته سختی را پشت سر گذاشته و پس از توقف در برابر اورتون در مرزیساید، جایگاه نخست خود را در جدول رده بندی لیگ برتر جزیره به مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی تقدیم کردند.

ورزشی**3991**2024

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1639

به "نوجوان ایرانی پس از بازسازی حرکت محمد صلاح سوژه فضای مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان ایرانی پس از بازسازی حرکت محمد صلاح سوژه فضای مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید