وال استریت جهش کرد، افزایش سود اوراق خزانه داری آمریکا

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در معاملات چهارشنبه شب، در حالی که سرمایه گذاران توجه خود را به داده های اقتصادی قدرتمند معطوف نموده بودند، با اوج دریافت سهام بخش اقتصادی، شاخص های وال استریت جهش کردند و شاخص نزدک توانست برای سومین روز متوالی رکورد بزند.

وال استریت جهش کرد، افزایش سود اوراق خزانه داری آمریکا

مشاوره مالی کاخ سفید، لری کودلا، در ساعات پایانی روز چهارشنبه گفت: رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، این هفته در طول اجلاس جی7 با رئیس جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون، و نخست وزیر کانادا، جاستین تردائو، دیدار خواهد نمود.

علی رغم اینکه او گفت ترامپ از مواضع تجاری خود عقب نشینی نخواهد نمود، این اظهارات به سرمایه گذاران آرامش داد.

بیش از این منابعی گزارش دادند که مقامات آمریکایی در حال آنالیز پیشنهاد چین برای افزایش واردات خود از آمریکا به میزان 70 میلیارد دلار در طول یک سال آینده هستند. پکن در کوشش است جنگ تجاری احتمالی بین این دو کشور را خنثی کند.

میانگین صنعتی داو جونز 343.41 واحد یا 1.4 درصد جهش کرد و به سطح 25146.39 رسید.

اس اندپی 500 هم توانست 23.55 واحد یا 0.86 درصد رشد کند و در 2777.35 واحد بسته گردد. شاخص نزدک هم 51.38 واحد یا 0.67 درصد صعود کرد و به رکورد جدید 7689.24 واحد رسید.

پس از این که داده ها نشان داد میزان کسری تجاری این کشور در ماه آوریل، به طور غیرمنتظره ای به پائین ترین حد 7 ماهه خود، افت نموده است، سود اوراق خزانه داری 10 ساله آمریکا به بالاترین حد 2 هفته ای خود نزدیک شد. این داده ها از این دیدگاه پشتیبانی می نمایند که در ربع دوم رشد اقتصاد آمریکا شتاب خواهد گرفت.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6172

به "وال استریت جهش کرد، افزایش سود اوراق خزانه داری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت جهش کرد، افزایش سود اوراق خزانه داری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید