واکنش دختر ترامپ به خبر استفاده از ایمیل شخصی در کاخ سفید

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، ایوانکا ترامپ، فرزند رئیس جمهور آمریکا که سمت مشاور پدرش را نیز در اختیار دارد، به اخبار و نقدها از او درباره استفاده از ایمیل شخصی در امور اداری کاخ سفید واکنش نشان داد و این موضوع را فضاسازی رسانه ای بیان کرد.

واکنش دختر ترامپ به خبر استفاده از ایمیل شخصی در کاخ سفید

دو هفته پیش، روزنامه واشنگتن پست بیان کرد که ایمیل های شخصی ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور دونالد ترامپ به مشاوران کاخ سفید، اعضای کابینه و دستیاران ایوانکا فرستاده شده است که این موضوع نقض قوانین مربوط به اسناد دولتی محسوب می گردد.

در حالی که بسیاری از رسانه ها استفاده دختر ترامپ از ایمیل شخصی در مکاتبات رسمی را با اقدام مشابه و جنجالی هیلاری کیلینتون در زمان حضورش در وزارت خارجه آمریکا مقایسه نموده اند، اما فرزند ترامپ گفته است این موضوع هیچ شباهتی به اشتباه پیشین کلینتون ندارد.

در اکتبر سال 2016 و در بحبوحه رقابت های انتخاباتی، جیمز کومی رئیس اف بی ای از شروع تحقیقات در مورد استفاده کلینتون از سرور شخصی برای ارسال نامه های الکترونیکی وزارت خارجه اطلاع داد و این موضوع به جنجال ها و نقدها گسترده از هیلاری کلینتون بدلیل استفاده از ایمیل شخصی در مکاتبات اداری منجر شد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 837

به "واکنش دختر ترامپ به خبر استفاده از ایمیل شخصی در کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دختر ترامپ به خبر استفاده از ایمیل شخصی در کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید