واکنش ها به کناره گیری زاکانی از رقابت برای کرسی ریاست مجلس ، از قالیباف تا موسوی

به گزارش راه ساری، اظهارنظر توئیتری علیرضا زاکانی نماینده مجلس یازدهم در خصوص ریاست مجلس آینده با واکنش هایی روبه رو شد.

واکنش ها به کناره گیری زاکانی از رقابت برای کرسی ریاست مجلس ، از قالیباف تا موسوی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی در توییتی نوشت: ایجاد تحول و کارآمدسازی مجلس به نفع مردم، اهداف مهمی است که لزوما با ریاست مجلس به دست نمی آید. ضمن احترام به دعوت بعضی همکاران، برای حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم، اجرای برنامه تحول را ان شاء الله در همکاری و هماهنگی با فرد فرد نمایندگان دنبال خواهم نمود.

بر اساس گزارش ایرنا، سید نظام موسوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در واکنش به این اظهار نظر نوشت: صریح و شفاف می گویم با توجه به شناخت نزدیک و دیرینه ام از توانمندی های فکری و اجرایی و سلامت اعتقادی و اقتصادی زاکانی، انتخاب بنده برای ریاست مجلس بود. حالا هم که به رغم شایستگی به خاطر حفظ وحدت جریان انقلاب از این عرصه کنار رفت؛ مطمئنم جزو ارکان موثر تحول در مجلس آینده خواهد بود.

محمد باقر قالیباف نیز به این توئیت واکنش نشان داد و گفت: به لطف خدا این مجلس، مجلس کار، همکاری و برادری در حل مسائل مردم خواهد بود.

سید احسان خاندوزی دیگر راه یافته به مجلس یازدهم نیز گفته است که مجلس قوی بلکه ایران قوی، امروز بیش از گذشته، محتاج است به این طرز فکر و این تراز اخلاق.

وی در صفحه شخصی خود افزوده است: بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9123

به "واکنش ها به کناره گیری زاکانی از رقابت برای کرسی ریاست مجلس ، از قالیباف تا موسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به کناره گیری زاکانی از رقابت برای کرسی ریاست مجلس ، از قالیباف تا موسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید