وضعیت لیگ کبدی با حضور ملی پوشان در پروکبدی هندوستان چگونه می گردد؟

به گزارش راه ساری، پس از پیگیری های فدراسبون کبدی و با افزایش تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ هندوستان، این سوال مطرح است که آیا لیگ داخلی کبدی از حضور ستارگان و ملی پوشان خالی خواهد شد؟

وضعیت لیگ کبدی با حضور ملی پوشان در پروکبدی هندوستان چگونه می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از پیگیری های فدراسبون کبدی و با افزایش تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان هندوستان از 8 به 15 نفر، این سوال مطرح است که آیا لیگ داخلی کبدی از حضور ستارگان و ملی پوشان خالی خواهد شد و آیا این موضوع بر سطح کیفی لیگ تاثیر خواهد داشت؟

آیا اتفاقاتی که بعد حضور 11 هندبالیست ایرانی در اروپا برای این رشته افتاد و شاهد کاهش سطح لیگ داخلی و ناهماهنگی در برنامه های تمرینی تیم ملی بودیم، کبدی را تهدید می نماید؟

ظاهرا رئیس فدراسیون کبدی تاکید نمود که برنامه های لیگ برتر کبدی باید به گونه ای باشد که بازیکنان حاضر در پروکبدی هندوستان حتما در لیگ داخلی حضور داشته باشد تا علاوه بر انتقال تجربیات این بازیکنان، سطح لیگ داخلی را بالا نگه دارند.

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با رئیس سازمان لیگ صحبت کردم تا این مسئله را در هیئت رئیسه مطرح کنیم که بازیکنانی که در هند حضور دارند در لیگ داخلی حضور نداشته باشند اما پس از اینکه مشورت کردیم به این نتیجه رسیدیم که حضور آنها در لیگ می تواند باعث انتقال تجربیات آنها به داخل باشد و هم لیگ کیفیت می یابد و هم حضور آنها به عنوان لیدر در تیم ها به رشد هم تیمی هایشان یاری می نماید. حضور بازیکنان حاضر در پروکبدی را در لیگ داخلی به فال نیک می گیریم و از این فرصت برای ارتقای کبدی کشورمان استفاده می کنیم .

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2248

به "وضعیت لیگ کبدی با حضور ملی پوشان در پروکبدی هندوستان چگونه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت لیگ کبدی با حضور ملی پوشان در پروکبدی هندوستان چگونه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید