ویدال دوشنبه در تست های پزشکی اینتر حضور پیدا می نماید

به گزارش راه ساری، هافبک شیلیایی بارسلونا دو روز دیگر در تست های پزشکی اینتر شرکت خواهد نمود.

ویدال دوشنبه در تست های پزشکی اینتر حضور پیدا می نماید

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی اف سی اینتر نیوز اطلاع داد؛ آرتورو ویدال برای فسخ قراردادش با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و در آستانه همکاری مجدد با آنتونیو کونته این بار در اینتر است. طبق این گزارش؛ قرار است طرفین ملاقاتی رو در رو با یکدیگر داشته باشند و فرناندو فلیسیویچ، مدیر برنامه های این هافبک شیلیایی خوشبین است که این بازیکن دو روز بعد در تست های پزشکی اینتر در شهر میلان شرکت کند.

گفته می گردد؛ ویدال برای عقد قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با اینتر به توافق رسیده است و به ازای هر فصل دستمزدی در حدود 6 میلیون یورو دریافت خواهد نمود. هافبک پیشین تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ حالا تنها منتظر فسخ رسمی قراردادش با بارسلوناست تا فرایند پیوستنش به اینتر را سرعت ببخشد.

قرارداد فعلی ویدال با بارسلونا تنها یک سال دیگر اعتبار دارد و گفته می گردد او در برنامه های رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا جایی ندارد.

آرتورو ویدال دو سال پیش از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و در این مدت که صندلی ثابتی هم در ترکیب آبی واناری ها نداشت، در 96 بازی به میدان رفت و 11 گل نیز به ثمر رساند. او با این تیم یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را هم تجربه کرد.

کونته که سابقه کار با این هافبک شیلیایی را در زمان حضورش در یوونتوس داشته و علاقه زیادی به او دارد، یک بار درباره این بازیکن گفته بود اگر بخواهم به جنگ بروم، ویدال را با خودم خواهم برد.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11569

به "ویدال دوشنبه در تست های پزشکی اینتر حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدال دوشنبه در تست های پزشکی اینتر حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید