پذیرفتگان آزمون استخدام پیمانی سال 98 وزارت آموزش و پرورش بخوانند

به گزارش راه ساری، مراحل تکمیل فرایند استخدام، برای پذیرفتگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش­ و پرورش اعلام شد.

پذیرفتگان آزمون استخدام پیمانی سال 98 وزارت آموزش و پرورش بخوانند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پذیرفتگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش­ و پرورش یک برابر ظرفیت آزمون هستند بنابراین ضروری است به منظور طی کردن سایر مراحل قبل از استخدام (آنالیز صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت­ آموزی) به موارد زیرعمل نمایند.

داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می­ توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت پاسخ سوالات خود اقدام نمایند.

قبول­ شدگان یک برابر ظرفیت جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداری اداره کل آموزش­ وپرورش استان مراجعه و هدایت لازم را دریافت نمایند.

پذیرفته­ شدگان ضروری است، قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش ­وپرورش استان محل استخدام سهمیه خدمتی اقدامات ذیل را به عمل آورند:

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، از طریق پست پیشتاز به آدرس هسته­ های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل دهند؛ بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

معاینات پزشکی (تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش­ وپرورش استان محل خدمت همزمان با آنالیز صلاحیت ­های عمومی صورت می­پذیرد. براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در امور اداری ادارات کل آموزش ­وپرورش استان سهمیه خدمتی، نسبت به اخذ معرفی­نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

در صورت تائید صلاحیت­ های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و... پذیرفته­ شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت­ آموزی به اطلاعیه­ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پرتال وزارت آموزش­ وپرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه نمایند.

براساس برنامه­ ریزی­ های انجام گرفته و زمان بندی پیش­ بینی شده، دوره مهارت­ آموزی آزمون مذکور، پس از اعلام نتایج آنالیز صلاحیت­های عمومی (گزینش) به اطلاع پذیرفته ­شدگان خواهد رسید؛ لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی­های لازم جهت ثبت ­نام و حضور در دوره یاد شده را داشته باشند.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8242

به "پذیرفتگان آزمون استخدام پیمانی سال 98 وزارت آموزش و پرورش بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفتگان آزمون استخدام پیمانی سال 98 وزارت آموزش و پرورش بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید