پرسپولیس نه، یحیی نیمکت تیم خاص را می خواهد

به گزارش راه ساری، خبرورزشی نوشت: یحیی گل محمدی در برنامه تلویزیونی استادیوم، با بیان اینکه کوچکترین سهم را در قهرمانی های این فصل داشته است، گفت از نظر روحی خسته است شاید نیم فصل استراحت کند و یا به تیمی برود که تنش کمتری داشته باشد.

پرسپولیس نه، یحیی نیمکت تیم خاص را می خواهد

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه اش برای فصل آینده و ادامه کار در این تیم یادآور شد: کار کردن در این تیم افتخار است. فشار کاری خیلی بالایی در چنین تیم هایی وجود دارد. وقت و زندگی ات را می گذاری. فشار خیلی زیادی را باید تحمل کنی. من خودم یک میزان از لحاظ روحی روانی و جسمی خسته شده ام. نمی دانم می توانم نیم فصل استراحت کنم یا به تیمی بروم که تنش فوتبالی کمتری داشته باشد. به هر حال جلسه ای با آقای درویش خواهیم داشت. اگر بخواهیم ادامه دهیم از همین امروز باید شروع کنیم.

این مصاحبه یحیی گل محمدی بار ها در رسانه های مختلف بازنشر شد، اما شاید کمتر کسی توجهی به عبارت کلیدی نیم فصل استراحت این مربی داشت. معمولاً مربیان مطرح و پیروز از نیم فصل راهنمایی تیمی را قبول نمی نمایند و همیشه دوست دارند تیم آینده را خودشان ببندند. این دسته از مربیان تیم خود را بر اساس عقاید تاکتیکی می چینند و سعی می نمایند در جابجایی تابستانی بازیکن مورد احتیاج را بخرند و نه فصل زمستان. در زمستان نه بازیکن مناسبی پیدا می گردد و نه تیم مدعی قهرمانی که یحیی گل محمدی پس از فتح سه گانه با پرسپولیس زمستان آینده برود و راهنمایی آن را بر عهده بگیرد. پس ماجرا چیست؟

شاید یحیی گل محمدی تصمیم گرفته باشد که در زمستان آینده راهنمایی یک تیم خاص را بر عهده بگیرد که سرمربیگری در آن آرزوی همه مربیان ایرانی است؛ تیم ملی ایران!

جام ملت های آسیا 2023 به دلیل گرمای هوا در قطر، در اوایل سال 2024 (20 دی تا 8 بهمن 1402) برگزار می گردد. ظاهراً قرارداد امیرقلعه نویی با تیم ملی ایران تا خاتمه همین رقابت هاست که در صورت پیروزیت یا رسیدن به فینال جام ملت ها تا خاتمه جام جهانی آینده تمدید خواهد شد. در صورتی هم که امیر قلعه نویی در جام ملت ها پیروز نگردد این احتمال قوی وجود دارد که مربی دیگر جایگزین سرمربی تیم ملی گردد.

یحیی گل محمدی هرچند در جمع گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران پس از جدایی کارلوس کیروش نبود، اما حالا با قهرمانی های متوالی با پرسپولیس شرایط نسبت به گذشته خیلی فرق نموده است!

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14778

به "پرسپولیس نه، یحیی نیمکت تیم خاص را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نه، یحیی نیمکت تیم خاص را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید