پورموسوی: شناختی از هم گروه ها نداریم

به گزارش راه ساری، تیم جوانان ایران به زودی در یک تورنمنت با تیم های آرژانتین، ترکیه و یونان مصاف خواهد داد. پورموسوی شرکت دراین رقابت ها را مطلوب توصیف نموده است.

پورموسوی: شناختی از هم گروه ها نداریم

سید سیروس پورموسوی، مربی جوانان ایران درباره نحوه آماده سازی این تیم و مراحلی که تا کنون طی شده توضیحاتی دارد:مرحله استعدادیابی تمام شده و 70 درصد از بازیکنان مد نظرمان را انتخاب نموده ایم .از روز یکشنبه تمرینات خود را با بازیکنان نهایی در مجموعه یزدان شروع خواهیم کرد تا برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم. در اردوی مرحله اول که از یکشنبه شروع می گردد هدفمان بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است. تمرینات دیگری نیز در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و سعی می کنیم به مرز آمادگی خوبی از لحاظ جسمانی برسیم. آیا تیم جوانان ایران پیش از حضور در تورنمنت سن پترزبورگ اردوهای دیگری را هم مد نظر دارد؟ پورموسوی به این سوال پاسخ می دهد: قبل از اعزام به تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ روسیه، سه اردو داریم. اردوی اول که از یکشنبه شروع می گردد؛ اردوی دوم از 24 تا 31 اردیبهشت ماه احتمالا در خوزستان و مجددا اول خرداد در تهران اردو خواهیم داشت. پورموسوی درباره هم گروه های تیم جوانان ایران در تورنمنت روسیه نیز توضیحاتی می دهد: در تورنمنت سن پترزبورگ با تیم های آرژانتین، یونان، ترکیه ایران هم گروه هستیم و با توجه به اینکه تمامی تیم ها مرتبا با تغییر سن روبرو هستند، هیچ شناختی از آنها نداشته و فیلم بازی در اختیارمان نیست. ضمن اینکه بازیکنانی که با خود می بریم برای اولین بار هست که در بازیهای برون مرزی شرکت می نمایند. پورموسوی هدف نهایی تیم جوانان از حضور در این تورنمنت را بیان می نماید و به حرف هایش سرانجام می دهد: کسب تجربه مهمترین هدف ما است و نتیجه گیری در اولویت آخر ما محسوب می گردد. در اردوهایی که برگزار می کنیم سعی مان بر این است تا چند بازی محبت آمیز داخلی برگزار کنیم تا بازیکنان به هماهنگی تیمی برسند و آماده قابت با رقبای خود در تورنمنت بین المللی شوند.

همگروهی جوانان با آرژانتین، یونان و ترکیه

-

تیم جوانان ایران در راه آماده سازی خود به زودی راهی کشور همسایه خواهد شد. درهمین راستا تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ روسیه از 12 تا23 خرداد ماه با حضور 12 تیم برگزار می گردد که تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تیم های آرژانتین، یونان و ترکیه همگروه است. تیم ها در سه گروه 4 تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

3-670

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2478

به "پورموسوی: شناختی از هم گروه ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: شناختی از هم گروه ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید