پیام مهم فرهاد مجیدی علیه مهدی رحمتی

به گزارش راه ساری، اواخر فصل گذشته وقتی مجیدی سرمربی موقت استقلال بود، رحمتی را به خاطر غیبت در یک جلسه تمرینی جریمه کرد

پیام مهم فرهاد مجیدی علیه مهدی رحمتی

به گزارش خبرنگاران، فضای فوتبال ایران طی چند روز اخیر تحت تاثیر درگیری مجازی تند و عجیب مهدی رحمتی و حسین حسینی بوده است؛ جدلی که به نوعی رحمتی آغازگر آن بود و بسیاری عقیده دارند تمرکز حسین حسینی را در آستانه بازی مهم با الاهلی عربستان به هم ریخت. سرمربی استقلال تا کنون نسبت به این اتفاق موضع گیری خاصی نداشته، اما امروز تصمیمی گرفت که به وضوح به معنای ارسال پیام برای مهدی رحمتی بود. بر همین اساس و با نظر مجیدی، حسین حسینی در نشست خبری قبل از بازی با الاهلی حاضر شد تا به نوعی روشن شود گلر اصلی استقلال تحت حمایت کادرفنی است.

انتخاب بازیکن برای حضور در نشست های خبری در حوزه اختیار مسوولان تیم است و تنها یک شرط دارد؛ اینکه بازیکن انتخاب شده حتما در ترکیب اصلی تیم برای بازی حضور داشته باشد. فرهاد مجیدی هم برای این بازی خاص حسینی را راهی نشست کرد تا غیرمستقیم منظورش را به مهدی رحمتی رسانده باشد. البته خود فرهاد به دلیل سرماخوردگی ترجیح داد در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشود.

گفتنی است اواخر فصل گذشته وقتی مجیدی سرمربی موقت استقلال بود، رحمتی را به خاطر غیبت در یک جلسه تمرینی جریمه کرد که خبرش هم در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7976

به "پیام مهم فرهاد مجیدی علیه مهدی رحمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مهم فرهاد مجیدی علیه مهدی رحمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید