چاپ شیشه مات کن اختصاصی (چاپ استیکر) با آی آر چاپ

به گزارش راه ساری، احتمالاً زمانی که در بازار قدم می زنید و به اجناس داخل مغازه ها چشم می دوزید، حتماً نگاه تان به عکس هایی که روی شیشه برخی از مغازه ها چسبانده شده است، گره خورده است و یا زمانی که ماشین تحویل کالای یک شرکت معتبر به درب منزل تان می آید را دیده اید که بر روی شیشه آن یک استیکر درج شده است. استیکر همان لیبل است که از لایه ای نازک تشکیل شده که جنس آن از پی وی سی بوده که هدف از استفاده از آن تبلیغات و شناساندن یک برند است. احتمالاً شما هم اگر دارای یک برند یا شرکت باشید، حتماً از استیکر تبلیغاتی استفاده نموده اید.

چاپ شیشه مات کن اختصاصی (چاپ استیکر) با آی آر چاپ

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

استیکر را می توان بر روی سطوح مختلفی مانند فلز، شیشه، چوب، دیوار و یا حتی گچ نیز متصل کرد و از آن برای معرفی انواع کسب و کار استفاده نمود. حتماً تا به حال وارد ساختمان، مطب و یا بسیاری دیگر از مکان ها شده اید و در مقابل خود انواع و اقسام استیکر در مورد مراکز و خدمات مختلف دیده باشید. اینها همان استیکر تبلیغاتی هستند که اگر شما هم در هر زمینه ای فعالیت می کنید، می توانید یکی از این استیکرها را داشته باشید. شاید وقتی در حال خواندن این مطلب هستید، به این فکر افتاده باشید که در حال حاضر احتیاج به چاپ استیکر دارید.

البته ناگفته نماند که استیکر موارد مصرف دیگری نیز دارد، آن هم استفاده از آن بعنوان زیباسازی دکوراسیون منازل است. شما عزیزان می توانید بر اساس خواسته های خود طرح های دلخواه تان را با قیمت های فوق العاده ارزان خریداری کنید و بر روی دیوار و یا قسمت های مختلف منزل نصب نمایید.

استیکر شیشه ای

همان طور که از نام این استیکر معین است معمولاً بر روی سطوح کاملاً صاف مانند شیشه نصب می گردد و بیشترین استفاده از این نوع استیکر در ورودی های مغازه و فروشگاه ها انجام می گردد. از ویژگی های مهم استیکر شیشه ای می توان به زمینه طرح بی رنگ آن اشاره نمود که طبیعتاً ملزم به استفاده از استیکر شفاف خواهیم بود و این موضوع یاری خواهد نمود که از هر دو طرف شیشه، طرح استیکر معین و قابل رویت باشد. از مزیت های استیکر شیشه ای شفاف این است که امکان مشاهده از هر طرف را داراست و این یعنی احتمال دیده شدن برند افزایش می یابد که طبیعتاً در رو به رشد شدن کسب و کارمان تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

چاپ استیکر بوسیله استیکر شیشه ای در بیشتر اتاق ها، دفاتر و مکان های این چنینی انجام می گردد و برای اینکه نخواهیم دید اتاق ها نیز کاهش پیدا کند، بسیار مناسب خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است با توجه به اینکه این گونه استیکرها شفاف هستند و نور را از خود به خوبی عبور می دهند از آن در طراحی خلاقانه فضاهای داخلی منازل و هر گونه فضای داخلی دیگر نیز استفاده خواهد شد.

البته بسیاری از افراد هستند که علاقمند به از بین بردن دید روی شیشه هستند و نمی خواهند از استیکرهایی استفاده نمایند که قابلیت عبور نور از خود را دارند. برای این گونه موارد پیشنهاد می کنیم که از انواع دیگر استیکرها استفاده گردد. در این صورت افراد می توانند از استیکر شیری یا استیکر با استفاده از لمینت بهره ببرند. ناگفته نماند در صورتی که بخواهید نور را تا حد متوسط از استیکر عبور دهید استفاده از استیکر چاپ مش توصیه می گردد. هر کدام از این استیکرها در قیمت های مختلفی ارائه می گردد که قبل از هر چیزی توصی داریم در این خصوص استعلام گرفته گردد.

شیشه مات کن

شیشه مات کن را می توان به آسانی از آنها استفاده کرد چرا که به راحتی قابل نصب بر روی سطوح مختلف هستند. چاپ شیشه مات کن از جمله مواردی است که به دلخواه مشتری انجام می گردد و به صورت ساده یا اختصاصی در نظر گرفته خواهد شد. معمولاً شیشه مات کن ساده بلافاصله برای مشتری ارسال خواهد شد اما برای آماده شدن شیشه مات کن اختصاصی باید حداقل 24 ساعت زمان صرف گردد که البته با توجه به درجه اختصاصی بودن طرح، این زمان ممکن است طولانی تر نیز گردد که قبل از آغاز به کار به مشتریان در این خصوص اطلاع داده خواهد شد.

انواع شیشه مات کن

شیشه مات کن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که نوع اول آن که جنس ایرانی دارد از ارزان ترین آن محسوب می گردد. درصد مات نمایندگی این محصول نسبتاً مناسب است و برای سطوح کاملاً صاف در نظر گرفته می گردد. در مقابل، شیشه مات کن چینی نیز وجود دارد که از ویژگی های آن می توان به طول عمر مناسب آن اشاره نمود. از طرف دیگر نوع دیگری از چاپ شیشه مات کن در بازار فروش قرار گرفته است که چسبندگی مناسبی داشته و زیبایی آن نیز بیشتر از دو نوع قبلی اشاره شده است.

در نظر داشته باشید که مات کن شیشه در طرح های اختصاصی نیز به دو نوع تقسیم بندی می شوند. نوع اول مات کن طرح دار آماده است که از بین طرح های موجود می توانید یکی از آنها را که برایتان مناسب تر خواهد بود انتخاب کنید و همچنین در مقابل می توانید طرح های دلخواه و اختصاصی خود را سفارش دهید. برای این منظور کافی است که فایل مورد نظر خود را برای شرکت مربوطه ارسال نموده تا خیلی زود به چاپ شیشه مات کن مورد علاقه تان اقدام گردد.

مجموعه آی آر چاپ

در تمامی موارد گفته شده اعم از چاپ استیکر، استیکر شیشه ای و چاپ شیشه مات کن باید از یک تیم متخصص یاری گرفت. مجموعه حرفه ای آی آر چاپ سال هاست در این زمینه مشغول است و نمونه کارهای فوق العاده ای دارد. توصیه می کنیم که اگر در حال حاضر تصمیم به استفاده از خدمات تیم آی آر چاپ در هر یک از زمینه های عنوان شده گرفته اید، برای اولین اقدام وارد سایت این مجموعه شده و کارهای قبلی این تیم را مورد آنالیز قرار دهید.

در وهله بعدی اگر مصمم به انجام کارتان توسط تیم باتجربه آی آر چاپ شده اید با استفاده از شماره های موجود در سایت با پشتیبان های این تیم تماس حاصل کنید تا در صورت احتیاج به مشاوره و یا اطلاع از شرایط چاپ، مشاوران این تیم بهترین توصیه ها را به شما عزیزان داشته باشند.

در نظر داشته باشید که تمامی کارها از جمله سفارش کاملاً به صورت آنلاین بوده و دریافت کار نیز به صورت ارسال به وسیله پست خواهد بود. ناگفته نماند که برای جلب اعتماد شما عزیزان پرداخت وجوه بعد از تحویل کالا میسر خواهد بود.

برای سفارش چاپ فوری از آی آر چاپ همین حالا اقدام کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12035

به "چاپ شیشه مات کن اختصاصی (چاپ استیکر) با آی آر چاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ شیشه مات کن اختصاصی (چاپ استیکر) با آی آر چاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید