کارگاه آموزشی پرنده نگری برگزار می شود

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ کارگاه آموزشی مقدمه ای بر پرنده نگری با همکاری خانه طبیعت گردی ایران وباشگاه پرنده نگری ایرانیان روز پنجشنبه 17 دی ماه از ساعت 9:30 صبح تا 13 در محل سالن اجتماعات موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ویژه نوآموزان و علاقه مندان به آشنایی با پرنده نگری برگزار می شود.

کارگاه آموزشی پرنده نگری برگزار می شود

این کارگاه با هدف آشنایی با پرنده نگری و مباحث مقدماتی آن به عنوان یک تفریح سازنده و لذت بخش و تجربه گشت زنی و پرنده نگری در مجموعه فرهنگی سعدآباد قابل اجراست.

پرنده نگری شاخه ای پر طرفدار در حوزه اکوتوریسم در دنیا به شمار می آید که ضمن برقراری بیشترین تعامل میان انسان و طبیعت به عنوان تفریحی سالم در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته است؛ با این وجود کشور ما علیرغم دارا بودن بیش از 500 گونه پرنده سهم ناچیزی را از این فرصت داراست که برگزاری برنامه های اینچنین می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و توسعه این شاخه از طبیعت گردی ایفا کند.

کارگاه آموزشی مقدمه ای بر پرنده نگری در محل باغ موزه سعدآباد به دلیل میزبانی سالانه این مرکز از 50 گونه پرنده محلی مناسب جهت پرنده نگری و نیز گسترش فرهنگ ارتباط مناسب با پرندگان برگزار می شود.

شرکت در این کارگاه رایگان است و تنها افرادی که از قبل اقدام به ثبت نام کرده اند از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گواهی دریافت می کنند.

همچنین، شماره تماس 27940521-09123852396 مربوط به خانه طبیعت گردی ایران هم اکنون در اختیار علاقه مندان به حضور در این رویداد برای انجام ثبت نام قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8326

به "کارگاه آموزشی پرنده نگری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی پرنده نگری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید