کار اولی ها از خدمات تسهیل گر معاونت علمی و فناوری برخوردار می شوند

به گزارش راه ساری، مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: معاونت علمی و فناوری در جهت حمایت از فعالیت های دانش بنیان و فناورانه به کار اولی ها خدمات تسهیل گری ارائه میدهد.

کار اولی ها از خدمات تسهیل گر معاونت علمی و فناوری برخوردار می شوند

اسماعیل قادری فر، مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصاحبه با خبرنگار فناوری خبرنگاران، درباره حمایت معاونت علمی و فناوری از فعالیت کار اولی ها گفت: معاونت علمی به صورت عام یکی از وظایف ذاتی خود را حمایت از محصولات فناورانه تقاضا محور و کار اولی می داند. به صورتی که اگر کسب و کار و کالای دانش بنیان متقاضی و به لحاظ فناورانه قابلیت اجرا داشته باشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تسهیل گر آن خواهد بود.

قادری فر ادامه داد: کلیه اقدامات در قالب مدل های حمایتی همچون بسترسازی های قانونی و حمایت های اقتصادی موجب می گردد تا محصولات کار اولی ها به منصه ظهور و عرضه در بازار برسند.

وی با بیان اینکه ما هیچ محدودیتی برای ارائه گرنت به کار های اولیه و فناورانه نداریم، توضیح داد: هیچ سقفی برای ارائه گرنت به کسب و کار های اولیه قائل نشده ایم بلکه وظیفه ذاتی خود می دانیم تا هر چه بیشتر از جریان توسعه فناوری بر پلت فرم زیست بوم نوآوری و ارتقاء شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: نوآوری و کسب و کار های جدید و زیست بوم ادبیاتی است که در این دوره معاونت علمی وارد فضای عمومی کشور شده است. در حقیقت این جریان در ابتدا به تعبیری از یک دیواره کوچک شروع شد، اما امروزه تبدیل به یک جریان هدفمند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سکه رایج در کشور شده است.

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خاتمه اعلام نمود: برای تحقق هرچه بیش تر کسب و کار های جدید و نوآورانه باید زیرساخت های لازم حقوقی به وسیله نهاد های قانون گذار، دستگاه قضائی و معاونت پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور تمهید گردد تا شاهد توسعه کسب و کار فناورانه شرکت های دانش بنیان در این زیست بوم باشیم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7503

به "کار اولی ها از خدمات تسهیل گر معاونت علمی و فناوری برخوردار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار اولی ها از خدمات تسهیل گر معاونت علمی و فناوری برخوردار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید