کدام ایستگاه مترو تهران در اول صف افتتاح قرار گرفته است؟

به گزارش راه ساری، مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه مترو کیان شهر در خط 6 مترو تهران بزودی آماده بهره برداری می گردد.

کدام ایستگاه مترو تهران در اول صف افتتاح قرار گرفته است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره افتتاح ایستگاه مترو کیان شهر، گفت: این ایستگاه به زودی جهت استفاده شهروندان تهرانی به ویژه ساکنان منطقه 15 افتتاح می گردد.

وی اضافه نمود: با افتتاح این ایستگاه، شهروندان در محله کیان شهر دیگر احتیاج به مراجعه به ایستگاه دولت آباد یا ایستگاه های همجوار برای استفاده از خط 6 مترو ندارند.

امام با اشاره به این که تجهیزات این ایستگاه به طور کامل تهیه شده است، ادامه داد: اکنون در مراحل نهایی نصب تجهیزات هستیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به این که افتتاح این ایستگاه همراه با پله برقی های مورد احتیاج در ایستگاه خواهد بود، گفت: در کوشش هستیم آسانسورهای این ایستگاه نیز تا خاتمه سال راه اندازی گردد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران تاکید نمود: خوشبختانه سیستم تهویه به کار گرفته شده در این ایستگاه نتیجه کوشش متخصصان داخلی و یک محصول بومی است.

وی اضافه نمود: در کوشش هستیم به مرور تمام تجهیزات مورد احتیاج در ایستگاه های مترو را بومی سازی نموده و از محصولات شرکت های داخلی استفاده کنیم.

خط 6 مترو تهران، یک خط درون شهری به طول 32 کیلومتر است که قرار است در نهایت با توسعه بخش جنوبی آن به 38 کیلومتر گسترش پیدا کند.

ایستگاه کیان شهر پنجمین ایستگاه در این خط است که به بهره برداری می رسد. در حال حاضر ایستگاه های دولت آباد، بعثت، میدان شهدا و امام حسین (ع) در این خط فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7690

به "کدام ایستگاه مترو تهران در اول صف افتتاح قرار گرفته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایستگاه مترو تهران در اول صف افتتاح قرار گرفته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید