کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، سعید عبدولی از صعود به فینال بازماند، حذف 3 کشتی گیر در 4 وزن نخست

به گزارش راه ساری، سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا با شکست مقابل نماینده ترکیه از صعود به دیدار نهایی بازماند

کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، سعید عبدولی از صعود به فینال بازماند، حذف 3 کشتی گیر در 4 وزن نخست

به گزارش خبرنگاران، در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان را با نتیجه 5 بر 3 و ضربه فنی مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز دنیا از گرجستان با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

عبدولی در این مرحله در مصاف با رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل امره کوش دارنده مدال برنز دنیا از ترکیه با نتیجه 6 بر 4 بازنده شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 55 کیلوگرم مسلم نادری خادم در دور نخست مقابل نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، نادری خادم از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست مقابل جرمن دیاز از پورتوریکو با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم مقابل دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل تاسمرادوف ازبکستانی، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دیدار نخست دائه کیون پارک از کره جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 مقابل مورات داگ از ترکیه به پیروزی رسید و در دور سوم و در مرحله یک چهام نهایی مقابل رسول چونایف قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 4 بازنده شد و با توجه به شکست چونایف مقابل فرانک استابلر قهرمان دنیا از آلمان، گرایی از دور رقابت ها کنار رفت.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 493

به "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، سعید عبدولی از صعود به فینال بازماند، حذف 3 کشتی گیر در 4 وزن نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، سعید عبدولی از صعود به فینال بازماند، حذف 3 کشتی گیر در 4 وزن نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید