کفش ایمنی اسپرت و شیک از کجا بخرم ؟

به گزارش راه ساری، کفش های ایمنی در طرح ها و تیپ های مختلفی فراوری می شوند. بعضی خیلی ساده و بی آلایش طراحی شده اند و چندان چشمگیر نیستند و فقط وظیفه حفاظت از پای کاربر را به عهده دارند و بعضی دیگر علاوه بر کاربرد اصلی و اولیه، خیلی شیک و اسپرت و جوان پسند طراحی شده اند.

کفش ایمنی اسپرت و شیک از کجا بخرم ؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایمن یاب، البته که همگی اصول پایه ای و استاندارد یک کفش کار خوب را رعایت نموده اند ولی نکته اینجاست که سبک طراحی و انتخاب رنگ برخی از کفش های ایمنی خیلی متفاوت و مانند کارهای شیک مجلسی می باشد...

فرض کنید شما مهندس ناظر یک پروژه ساختمانی در حال احداث هستید و امروز عصر، به یک میهمانی شاد محبت آمیز دعوتید. در ضمنً امروز ساعات کاری شما طولانیست و فرصت رفتن به منزل و تعویض لباس را ندارید و باید بعد از خاتمه ساعات کاری، مستقیماً به میهمانی بروید. صبح هنگام و قبل از ترک منزل، چه کفشی را برای مناسبت امروز انتخاب می کنید؟ قطعاً باید کفشی را انتخاب کنید که در محیط کاری مخاطره آمیز شما ایمن و در میهمانی پیش رو حافظ آبروی شما در جمع دوستان باشد. این تعریف یک کفش ایمنی مهندسی است و خوشبختانه ما در فروشگاه اینترنتی ایمن یاب کفش ایمنی اسپرت و شیک کم نداریم.

به طور معمول کفش های ایمنی مهندسی نیم بوت هستند و تا بالای مچ پا. همچنین با رویه چرمی، نبوک و گاهاً میکروفیبر تهیه می شوند و البته همگی بنددار. هر سه مدل جلوه ای عالی و هواداران خاص خود را دارند و در ضمنً خانم ها هم می توانند از این محصولات استفاده نمایند و مردانه و زنانه ندارند.

ما در میان چرمی ها، کفش ایمنی مهندسی 3Max، در میان نبوک ها، کفش ایمنی مهندسی نبوک 3Max و در میان میکروفیبرها؛ کفش ایمنی مهندسی Base را پیشنهاد می کنیم و در خاتمه یادآور می شویم که همگی این کفش های شیک و اسپرت فراوری داخل هستند و شما می توانید تمامی مدل ها را تک به تک در فروشگاه اینترنتی ایمن یاب آنالیز نموده سپس انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3695

به "کفش ایمنی اسپرت و شیک از کجا بخرم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفش ایمنی اسپرت و شیک از کجا بخرم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید