کمیته های یازده گانه سفرهای نوروزی خرمشهر فعالیت خود را شروع نمایند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، کوروش مودت عصر یکشنبه درجلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها و تسهیل سفرهای نوروزی در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: هدف اجرای برنامه ها برای استقبال از سال جدید است و این برنامه های اجرا شده باید طی جلسات مستمر به استانداری منعکس گردد و کمیته های مختلف باید روند اجرایی خود را سرعت بخشند.

کمیته های یازده گانه سفرهای نوروزی خرمشهر فعالیت خود را شروع نمایند

وی رشد شمار مسافران نوروزی خرمشهر در نوروز 98 را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به ورود کاروان های راهیان نور، موقعیت استراتژیکی و آب و هوایی خرمشهر پیش بینی می گردد سال جاری مسافران نوروزی در این شهرستان نسبت به سال گذشته رشد 1.5 برابری داشته باشند بنابراین امکانات شهرستان نیز باید بیشتر گردد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر از فعال سازی موقت یک صندلی گاز CNG تعطیل در خرمشهر طی ایام نوروز اطلاع داد و اظهار کرد: طی جلسه مصوب شد که یک صندلیCNG که در حال حاضر تعطیل است به صورت موقت راه اندازی گردد، مذاکرات لازم برای اجرایی شدن کار هم با مدیر عامل شرکت گاز استان انجام و قرار است تا معین تکلیف شدن صندلی CNG تعطیل خرمشهر، یک صندلی به صورت موقت فعال گردد.

وی همچنین از آماده سازی 54 مدرسه در شهرستان خرمشهر اطلاع داد و بیان نمود: برای نوروز سال جاری 48 مدرسه در خرمشهر و شش مدرسه در مینوشهر آماده پذیرش مهمانان نوروزی خواهد بود.

مودت بر لزوم برنامه ریزی برای مواقع بارندگی و بحران نیز تاکید نمود و گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی در ابتدای سال باید گنجایش شهری از لحاظ اماکن سرپوشیده افزایش یابد، هتل ها با تمام ظرفیت فعال و تعدادی مدرسه و اماکن ورزشی برای مواقع اضطراری پیش بینی شوند.

بهبود وضعیت بازارها، نظارت بر فعالیت اصناف و اماکن درمانی، استقرار نیروهای امنیتی در ورودی های شهر، منع اجرای عملیات حفاری، برپایی نمایشگاه های عرضه کالا از دیگر مواردی بود که سرپرست فرمانداری خرمشهر اجرایی شدن آنها را ارگان های مختلف خواهان شد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1489

به "کمیته های یازده گانه سفرهای نوروزی خرمشهر فعالیت خود را شروع نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته های یازده گانه سفرهای نوروزی خرمشهر فعالیت خود را شروع نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید