گلایه قهرمان جهان از اوضاع وزنه برداری، آماده سازی با حلواشکری و ماکارونی

به گزارش راه ساری، قهرمان وزنه برداری جهان نسبت به امکانات اردویی و تغذیه تیم ملی وزنه برداری گلایه کرد و گفت: شرایط اصلا المپیکی نیست.

گلایه قهرمان جهان از اوضاع وزنه برداری، آماده سازی با حلواشکری و ماکارونی

به گزارش، علی هاشمی با گلایه از اینکه شرایط خوبی برای حضور در المپیک مهیا نیست بیان نمود: ما 8 ماه دیگر بازی های المپیک را در پیش داریم، اما فضا المپیکی نیست. اردو های ما کوتاه مدت است که اصلا چرا باید 9 روز اردو گذاشته شود. اگر مسابقات گزینشی المپیک مهم است پس باید اردو های طولانی تری گذاشته شود. در این میان هزینه های رفت و آمد و حقوق های ما هم پرداخت نمی شود و ما برای اردو های کوتاه مدت شاید مجبور باشیم چند مرتبه از شهر های خود به تهران بیاییم و برگردیم و خود شما حساب کنید چند میلیون تومان باید برای بلیت هواپیما هزینه کنیم.

او ادامه داد: از طرفی ما در اردو نه ماساژور داریم، نه فیزیوتراپ و نه حتی روانشناس و حتی تغذیه ما مناسب نیست و پزشک تغذیه هم نداریم. در حالی که برای تیمی که قرار است در المپیک شرکت کند کادر باید کامل باشد. در این شرایط هم مردم انتظار دارند که ما در المپیک مدال بگیریم و ما هم فقط برای مردم است که داریم تلاش می کنیم در المپیک بتوانیم افتخار آفرین باشیم. من مدال هایم را گرفته ام و المپیک هم رفته ام، اما بخاطر مردم دوباره دارم تلاش می کنم، چون از ما انتظار دارند در غیر این صورت با این شرایط کنار می رفتم.

قهرمان وزنه برداری جهان همچنین گفت: من از وزیر ورزش و آقای صالحی امیری گلایه دارم و انتظار دارم در این شرایط که نزدیک المپیک هستیم بیشتر مدیریت کنند و شرایط بهتری را برای ما فراهم کنند، اما در حال حاضر حتی ما ماساژور هم نداریم.

اظهارات و گلایه های علی هاشمی در حالی مطرح شده است که تصاویری که به دست ما رسیده نشان می دهد کیفیت غذای ملی پوشان وزنه برداری در صبحانه و ناهار مطلوب نیست.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

kalarena.com: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

namasho.com: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6897

به "گلایه قهرمان جهان از اوضاع وزنه برداری، آماده سازی با حلواشکری و ماکارونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه قهرمان جهان از اوضاع وزنه برداری، آماده سازی با حلواشکری و ماکارونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید