گوشی دو نمایشگره در راه بازار

به گزارش راه ساری، یک شرکت چینی به نام نوبیا گوشی جدیدی به نام زد 20 را با دو نمایشگر روانه بازار نموده است. این گوشی 529 دلار قیمت گذاری شده است.

گوشی دو نمایشگره در راه بازار

در شرایطی که بعضی شرکت های چینی سازنده گوشی مانند اوپو و وان پلاس کوشش دارند با افزودن دوربین های سلفی کشویی به تولیدات خود مشتری جلب نمایند، نوبیای چینی استراتژی جدیدی را در پیش گرفته و یک نمایشگر اضافی 5.1 اینچی را به پشت نمایشگر اصلی افزوده است.

در بالای این نمایشگر یک دوربین هم وجود دارد که دریافت عکس های سلفی را ساده تر می نماید. از این نمایشگر ثانوی می توان برای دسترسی راحت تر به اطلاعیه ها و پیغام ها استفاده کرد. برای صرفه جویی در مصرف باتری حتی می توان نمایشگر اصلی را از کار انداخت و از این نمایشگر استفاده کرد.

همچنین می توان دو برنامه متفاوت را بر روی دو نمایشگر یادشده اجرا کرد. گوشی یادشده مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 855 پلاس بوده و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4000 میلی آمپری، آداپتور 27 واتی،امکان شارژ کل باتری در 100 دقیقه و نمایشگر اصلی 6.42 اینچی با دقت 2340 در 1080 پیکسل از جمله دیگر امکانات این گوشی است. دوربین سه گانه 48، 16 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه برابر و ضبط ویدئو با دقت 8K هم برای گوشی مذکور پیش بینی شده است.،مهر

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5909

به "گوشی دو نمایشگره در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی دو نمایشگره در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید