گوشی های وان پلاس7، 7 پرو و 7Tپرو به روزرسانی امنیتی دریافت کردند

به گزارش راه ساری، شرکت وان پلاس مشغول ارسال به روزرسانی های جدید نرم افزاری برای گوشی های هوشمند سال 2019 خود است. این به روزرسانی ها شامل گوشی هایی مثل وان پلاس7، 7 پرو و 7T پرو است.

گوشی های وان پلاس7، 7 پرو و 7Tپرو به روزرسانی امنیتی دریافت کردند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها اغلب برندها به دنبال به روزرسانی گوشی های خود هستند و به هر حال ، به روزرسانی ها شامل تغییرات مشابهی نیز هستند.

در همه موارد ، شما می توانید مدیریت بهینه رم ، حل مسائل صفحه سیاه و خالی در برخی از برنامه ها و بهبود پایداری سیستم و همچنین برطرف اشکالات عمومی را مشاهده می کنید. یک ویژگی جدید برای پشتیبانی از یادآوری هشدارهای حریم خصوصی نیز به این برنامه اضافه شده است و البته کاربران سطح امنیتی امنیتی ژانویه 2020 را دریافت می نمایند.

در به روزرسانی وان پلاس، سرویس ابری از همگام سازی یادداشت ها و مخاطبین پشتیبانی می نماید و به عبارتی دارای ویژگی تعادل کار و زندگی است و در آن اعلان های پیغام ، مانند حالت و انتخاب برنامه بهینه شده اند. تقویم ، مکان یابی و مسیریابی اتوماتیک همگی به این بخش اضافه شده اند.

طبق معمول ، افزار جدید امروز فقط به تعداد محدودی از دستگاه ها خواهد رسید و انتظار می رود که در چند روز آینده گسترش گسترده تری داشته باشد.

iraniro.ir: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: انتخاب
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7953

به "گوشی های وان پلاس7، 7 پرو و 7Tپرو به روزرسانی امنیتی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های وان پلاس7، 7 پرو و 7Tپرو به روزرسانی امنیتی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید