یک جفت کفش، حق الزحمه یک وزنه بردار برای دو سال وزنه زدن در لیگ!

به گزارش راه ساری، ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران می گوید، برادرش برای دو سال وزنه زدن در لیگ تنها یک جفت کفش 200 هزار تومانی دریافت کرده است.

یک جفت کفش، حق الزحمه یک وزنه بردار برای دو سال وزنه زدن در لیگ!

عباس زندی در گفتگو با خبرنگاران درباره تسویه نشدن قرارداد های او و برادرش در لیگ وزنه برداری بیان نمود: من در سال 96 عضو تیم مناطق نفت خیز جنوب بودم و در رده جوانان سه مسابقه برای این تیم وزنه زدم که دو مقام اولی و یک دومی به دست آوردم. در این میان با بدبیاری روبرو شدم و آزمایش دوپینگ من مثبت شد و آن هم به دلیل استفاده از مکملی بود که در آن ماده متیل هگزان آمین قرار داشت. این ماده تا قبل از سال 2016 جزو مواد ممنوعه نبود و من هم چون از این مکمل استفاده کرده بودم آزمایشم مثبت شد و به دلیل اینکه این اتفاق سهوی بود بنابراین شش ماه محروم شدم. با این حال امتیازات من در لیگ کم نشد و تیم هم امتیازی را از دست نداد اما قرارداد من که 20 میلیون تومان بود تسویه نشد. من پیگیر قرارداد شدم اما وقتی دیدم پولی به من پرداخت نمی شود دیگر قید آن را زدم و گلایه ای هم ندارم اما برای برادرم ناراحت هستم.

ملی پوش سابق تیم ملی جوانان در مورد تسویه نشدن قرارداد برادرش نیز گفت: بردار من علیرضا زندی به مدت دو سال 96 و97 برای تیم نور همدان در هر دو رده جوانان و بزرگسالان وزنه زد. مسئول تیم آن زمان رییس هیات همدان بود. قراردادها در تیم نورهمدان به این صورت بود که نفر اول سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر اول یک میلیون تومان دریافت می کردند. برادر من در این دو سال 10-12 میلیون تومان از تیم نور همدان طلب دارد اما تا به امروز قرارداد های او تسویه نشده است. در آن دو سالی که بردار من برای تیم نور همدان وزنه زد فقط یک جفت کفش وزنه برداری به ارزش 200 هزار تومان دریافت کرد.

او در ادامه مدعی شد: زمانی هم که وزنه بردارن تیم تصمیم گرفتند شکایت کنند که چرا پولشان را نمی دهند با تهدید و سنگ اندازی و اینکه نمی گذارند دیگر تمرین کنند از وزنه برداران امضا گرفتند که هیچ طلبی از تیم ندارند. پس از آن هم رییس هیات رفت و آنها نیز فعلا بلاتکلیف هستند. من از مسئولان هیات همدان گلایه دارم که چرا پول وزنه برداران را ندادند. نکته جالب این است تیم نور همدان در سال 98 ورودی حضور در لیگ را پرداخت نکرد و فدراسیون هم اجازه نداد در لیگ شرکت کند. همان زمان تیم پدافند هوایی از برادرم علیرضا خواست برای این تیم وزنه بزند و به صورت مسابقه ای به او پول بدهند اما رییس پیشین هیات گفت چون برای ما وزنه نمی زند نباید به پدافند هوایی هم برود و اگر برود باید برای استفاده از سالن تمرین همدان ماهیانه 3 میلیون تومان پرداخت کند زیرا از صفحه و هالتر و پودر و دوش آب سالن استفاده می کند. این در حالی بود که دوش آب مدت ها بود خراب بود و بجای پودر هم از گچ استفاده می کردیم صفحه و هالتر هم که برای سالهای قبل بود. در این میان ما وزنه برداران و هیات های شهرستان ها به فدراسیون اعتراض کردیم و در نهایت خود آن آقا از هیات رفت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9223

به "یک جفت کفش، حق الزحمه یک وزنه بردار برای دو سال وزنه زدن در لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جفت کفش، حق الزحمه یک وزنه بردار برای دو سال وزنه زدن در لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید