6 ایده مجذوب کننده برای چیدمان شب یلدا

به گزارش راه ساری، آخرین روز پاییز آغاز فصل زمستان است. مراسم یلدا در تمام خانه های ایرانی برپا می گردد که هیجان و شور زیادی را به همراه دارد.

6 ایده مجذوب کننده برای چیدمان شب یلدا

اگر دوست دارید شب یلدای سال جاری را متفاوت برگزار کنید و یک شب پر هیجان و خاطره انگیز داشته باشید، با ما همراه باشید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان روش های مختلف تزیین و دکوراسیون منزل برای شب یلدا می پردازیم تا شبی خاص را برای خود و خانوده تان رقم بزنید.

تزیین و دکوراسیون منزل برای شب یلدا

در شب یلدا افراد سعی می نمایند چیدمان خاص و زیبایی را در خانه خود انجام دهند که در ادامه ایده های آن را به شما معرفی می کنیم.

استفاده از شمع

شمع ها جلوه خاصی را در منزل ایجاد نموده و سفره شما را مدرن جلوه می دهند. برای زیبایی و مجذوب کنندهیت بیشتر می توانید از میوه های رنگارنگ در کنار شمع ها بهره ببرید. در واقع شمع ها را در داخل ظروف میوه قرار دهید و تم زیبایی را در آن ایجاد کنید. بعلاوه شمع ها را می توانید در جاشمعی گذاشته و آن ها را کنار ظرف انار قرار دهید.

استفاده از برگ های سبز از ایده های تزیین و دکوراسیون منزل برای شب یلدا

برای تزیین و دکوراسیون منزل در شب یلدا و ایجاد سفره­ مجذوب کننده می ­توانید در کنار میوه ها از برگ­ های سبز بهره ببرید. رنگ سبز در کنار میوه های قرمز دکور زیبایی را برایتان خلق می ­کند. گذاشتن برگ ­ سبز در کنار میوه­ ها، ترکیبی زیبا و طبیعی ایجاد می نماید. شما می­ توانید از تصویر زیر برای انجام این کار ایده بگیرید.

انار­های رنگی و سرامیکی از ایده های تزیین و دکوراسیون منزل برای شب یلدا

لازم نیست که انارها همواره به رنگ قرمز باشند، می توانید رنگ تازه ای به انارها بزنید. کافی است با استفاده از اسپری رنگی که می خواهید بر روی انار بزنید. به عنوان مثال رنگ های طلایی ونقره ای جلوه ای زیبا و مدرنی را به خانه شما می بخشند. بعلاوه انارهایی شبیه به مجسمه و از جنس سرامیک یا شمع هم انتخاب مناسبی هستند.

استفاده از ایده های سنتی

با استفاده از پارچه های سنتی که دارای نقش و نگارهای زیبایی باشند می توانید دکور زیبایی را ایجاد کنید. بعلاوه استفاده از ظروف مسی و سماور مسی در اطراف سفره ایده ای خلاقانه و بی نظیر ایجاد می نماید. استفاده از آینه و شمعدان، نور و انرژی زیادی را به خانه شما داده و چیدمان خانه تان را تکمیل می نماید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب خانه را شیک و با کلاس چیدمان کنید یکسر بزنید.

استفاده از کرسی

اگر می خواهید دکور خانه قدیمی را تکرار کنید از یک کرسی در منزل خود بهره ببرید. گذاشتن کرسی در مرکز خانه حس گرمابخشی خاصی داشته و فضایی دوست داشتنی و مطلوب را ایجاد کنید. با این کار محبت بینتان نیز زیاد می گردد.

استفاده از رومیزی­ های مخصوص

برای انتخاب رومیزی باید به شبک دکوراسوین خود توجه کنید. اگر سبک خانه تان سنتی است از ترمه و نقش های ایرانی می توانید بهره ببرید. اگر خانه شما مدرن است رومیزی های حریر و ابریشمی را انتخاب کنید. برای میزهای عسلی نیز از رومیزی های کوچک استفاده نموده و آن را به حالت چروک درآورید. بعلاوه کنار آن می توانید گل های خوشبو و خشک نیز قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 کاغذ دیواری مجذوب کننده برای تزیین دیوار تلویزیون را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14698

به "6 ایده مجذوب کننده برای چیدمان شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ایده مجذوب کننده برای چیدمان شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید