6 تیم مدعی صعود هستند، از جامعه فوتبال خوزستان پوزش می طلبم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، امیر خلیفه اصل عصر امروز یکشنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم ریحان البرز، در جمع خبرنگاران گفت: فرصت های فراوان گلزنی توسط بازیکنان تیمم به هدر رفت.

6 تیم مدعی صعود هستند، از جامعه فوتبال خوزستان پوزش می طلبم

وی اضافه کرد: انتظار دارم نفرات تیم در ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند تا ما با آرامش بیشتر و نتایج بهتری مسابقات را ادامه بدهیم.

خلیفه اصل با بیان اینکه بازی سختی را مقابل تیم گل ریحان البرز پشت سر گذاشتیم، گفت: این تیم ما را در نیمه دوم بسیار اذیت کرد.

وی ادامه داد: حریف با توجه جایگاهش در جدول رده بندی و با هدف کسب امتیاز به اهواز آمده بود که ما با استفاده از فرصت ها پیروز از میدان خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به امتیازات نزدیک تیم های بالانشین جدول رده بندی اشاره کرد و گفت: امسال 6 تیم مدعی صعود به رقابت های لیگ برتر در مسابقات دسته اول حضور دارند که کار ما را برای کسب سهمیه لیگ برتر بسیار سخت کرده است.

خلیفه اصل به برخی از نقاط ضعف در تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و اضافه کرد: برای بهبود شرایط و کسب نتایج در نیم فصل دوم نیاز است که در فصل جابجایی خود را تقویت کنیم.

تیم استقلال خوزستان در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، عصر امروز با سه گل تیم ریحان البرز را شکست داد.

تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14121

به "6 تیم مدعی صعود هستند، از جامعه فوتبال خوزستان پوزش می طلبم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تیم مدعی صعود هستند، از جامعه فوتبال خوزستان پوزش می طلبم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید