همه چیز در مورد هتل پارسیان اوین تهران

به گزارش راه ساری، درباره هتل پارسیان اوین تهران که یکی از هتل های 4 ستاره و پر طرفدار شهر تهران می باشد سخن خواهیم گفت. سالانه افراد زیادی این هتل برای اقامت در شهر تهران انتخاب میکنند به همین منظور تصمیم گرفتیم تا شما کاربران عزیز وب سایت خبرنگاران را بیشتر با هتل اوین تهران آشنا کنیم

همه چیز در مورد هتل پارسیان اوین تهران

یکی از زیباترین هتل های 4 ستاره شهر تهران که در سال 1387 بعد از بازسازی و نوسازی مجددا افتاح شد هتل پارسیان اوین می باشد که در یکی از مناطق خوش آب و هوا و شمال تهران واقع شده است که دارای 4 طبقه و 150 باب واحد اقامتی شیک با امکانات رفاهی مدرن و 4 ستاره می باشد. از مزیت های هتل پارسیان اوین تهران که می توان به آن اشاره کرد موقعیت مکانی آن است که دسترسی ساکنین این هتل را برای رسیدن به فرودگاه ، مرکز شهر و نمایشگاه بین المللی را آسان کرده است .

اگر از آن دسته افرادای هستید که به دنبال اقامتی آرام به دور از هیاهوی هستید، شک نکنید که رزرو هتل پارسیان اوین تهران در سایت رهی نو بهترین گزینه برای اقامت شما در شهر شلوغ و پر تردد تهران است. یکی از زیباترین مراکز اقامتی تهران که مجهز به خدماتی مناسب برای خانواد ه ها و زوج های جوان و نیز تجار است. چه انگیزه تفریح و گشت و گذار داشته باشید و چه برای سفر کاری راهی تهران می شوید، هتل پارسیان آزادی اوین جوابگوی همه نیازهای اقامتی شما است. اقامتگاهی برخوردار از کلیه تسهیلات و امکانات با کیفیت که زمینه ساز اقامتی خوش و آرام بخش برای شما خواهد بود.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

در هتل پارسیان اوین در اتاق هایی شیک و تمیز مشرف به مناظری چشمگیر و دلپذیر اقامت خواهید داشت. این واحد های اقامتی به صورت اتاق های یک و دو نفره و سوئیت های نرمال و رویال است که با داشتن همه امکانات رفاهی آسایش مسافران را تضمین می کنند؛ اما اگر آسایشی بالاتر و لوکس تر را در پایتخت می خواهید سوئیت های رویال را رزرو کنید. این سوئیت ها علاوه بر همه امکانات رفاهی سایر اتاق ها به جکوزی و سونا خشک نیز مجهز هستند.

هتل پارسیان اوین یک رستوران تابستانی دارد که در فضای اختصاصی اطراف استخر هتل قرار گرفته است. منوی این رستوران که آبشار نام دارد به صورت باربیکیو پخت می شود. مهمانان در فضای باز و با طراوت این رستوران انواع کباب، گیریل ها و سرخ کردنی ها را میل می کنند.

رستوران پردیس هتل اوین برای مسافرانی است که هوس طعم های متفاوت و جدید کرده اند. این رستوران در یک فضای گرم و صمیمی با غذاهای فرنگی از شما پذیرایی می کند.

علاوه بر این هتل اوین یک رستوران لوکس چینی نیز دارد که به تازگی راه اندازی شده است. فضای رستوران به صورت یک سالن نسبتاً بزرگی است که با فاصله مناسب بین میزها آرامش بی نظیری را هنگام صرف غذا برایتان ایجاد می کند. و اما لابی لانژ هتل اوین همان فضایی که تهرانی ها و مسافران زیادی با آن خاطره دارند. یک کافی شاپ شناخته شده که فضای محبت آمیز و زیبایی دارد. در این کافی شاپ با میل انواع نوشیدنی های گرم و سرد لحظات خوبی خواهید داشت.

از امکانات خوب هتل اوین پاسیان تهران سالن های جلسات و مراسم است؛ مانند سالن کوه نور که در طبقه اول و دوم قرار گرفته و دارای چیدمان های عصرانه، سینمایی، پذیرایی، کلاس و u شکل است. این چیدمان ها در سالن کارون هتل نیز با ظرفیتی کمتر وجود دارد. علاوه بر این هتل یک اتاق جلسات با فضای کوچک و مناسب برای تشکیل کنفرانس ها و جلسات رسمی و شغلی شما دارد که دارای ظرفیتی محدود است.

هتل پارسیان اوین کجاست ؟

بزرگراه چمران سه راه اوین، هتل اوین تهران.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: تاپ تراول
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7445

به "همه چیز در مورد هتل پارسیان اوین تهران" امتیاز دهید

2 کاربر به "همه چیز در مورد هتل پارسیان اوین تهران" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در مورد هتل پارسیان اوین تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید