ابراهیمی: استقلال سیاسی دستاورد انقلاب است

به گزارش راه ساری، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بزرگترین چالش پیش روی انقلاب اسلامی چالش مالی است، اعلام کرد: متاسفانه مدیریت مالی کشور با گذشت 40 سال قابل دفاع نیست.

ابراهیمی: استقلال سیاسی دستاورد انقلاب است

علی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در بیان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی پس از 40 سال اعلام کرد: از نظر من بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی پس از گذشت 40 سال استقلال سیاسی است. ما قبلاً اگرچه جزو کشورهای قدرتمند از حیث مالی و نظامی بودیم، ولی عضو متحد کشورهای با آمریکا و تحت سلطه آن به شمار می رفتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ولی امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل است و بیشتر اراده خود ملت در کشور حاکم است و حوزه نفوذ سیاسی که ایران امروز در منطقه و دنیا دارد برگرفته از تصمیمات کارگزاران مردم است و به عبارت دیگر امروز اراده ملت در دنیا به نمایش گذاشته شده است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: با انقلاب اسلامی ما شاهد یک اتفاق بزرگ در مدیریت در کشور بودیم و از نظام پادشاهی و سلطنتی که خاستگاه دیکتاتوری داشت به یک نظام جمهوری که خاستگاه مردم سالاری و دموکراسی دارد دست یافتیم. امروز مردم مشخص کننده سرنوشت کشور هستند.

وی در ادامه تاکید نمود: انقلاب ما دارای پسوند اسلامیت است و مردم سالاری ما از دین اسلام تبعیت می نماید و روی هم رفته ما شاهد انقلابی در نظام مدیریتی کشور بودیم که امروز مردم خود سرنوشت کشورشان را رقم می زنند. در زمینه پیشرفت های عمرانی و مالی ایراداتی وجود دارد که باید با پویایی آنها را رفع کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: از نظر بنده اگر یک انقلاب همراه با تغییرات و اصلاحات درونی نباشد همانند سایر حکومت ها شکست خواهد خورد. انقلاب ها و حکومت هایی ماندگارند که اصلاحات مداومی را درون خود داشته باشند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بزرگترین چالش پیش روی انقلاب 40 ساله اعلام کرد: از نظر بنده بزرگترین چالشی که امروز در کشور وجود دارد و به مرز خطرناکی رسیده است، چالش مالی است. متأسفانه مدیریت مالی ما با گذشت 40 سال قابل دفاع نیست.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1330

به "ابراهیمی: استقلال سیاسی دستاورد انقلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: استقلال سیاسی دستاورد انقلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید