اراک شرایط پرخطری را سپری می نماید

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهر اراک شرایط قرمز و پرخطر را دارد، شهرستان های فراهان، کمیجان و خمین در شرایط نارنجی یا خطرناک هستند و بقیه شهرستانها در شرایط زرد قرار دارند.

اراک شرایط پرخطری را سپری می نماید

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر جمالیان شب گذشته در گفت و گو با شبکه آفتاب اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر میزان آمار بستری و مرگ و میر بسیار افزایش پیدا نموده و تمامی اینها نشات گرفته از عدم رعایت پروتکل ها و برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری و حضور مردم در اجتماعات است.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: اگر با همین منوال به سمت فصل پاییز و زمستان پیش برویم، متاسفانه به علت تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) و قسمتی از بیمارستان خوانساری و همچنین انتخاب بیمارستان دیگر به عنوان سانتر کرونا، امکان ارائه خدمات مناسب به مردم را نخواهیم داشت.

لازم به ذکر است، براساس آخرین آمار اعلام شده در روز گذشته، تعداد موارد مبتلا به کروناویروس از زمان شیوع این ویروس تا به امروز در استان به 5686 نفر رسیده و تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس250 نفر است.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10636

به "اراک شرایط پرخطری را سپری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراک شرایط پرخطری را سپری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید