استاندار خوزستان از مردم غیزانیه عذرخواهی کرد

به گزارش راه ساری، استاندار خوزستان ضمن عذرخواهی از مردم غیزانیه به دلیل کوتاهی های پیش آمده، گفت: ظرف دو هفته آینده آب به مشرحات و بخش غیزانیه عظیم می رسد؛ همچنین شش کیلومتر از خط لوله آب فرسوده است که تا یک ماه دیگر برای تامین آب شرب پایدار تکمیل خواهد شد.

استاندار خوزستان از مردم غیزانیه عذرخواهی کرد

به گزارش فارس، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ظهر امروز پس از بازدید سرزده از راستا و تاسیسات آبرسانی بخش غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای حل مسائل آب غیزانیه از سال 96 به صورت جدی پیگیر قضیه بودیم چرا که پروژه عظیمی بوده که صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: پروژه غیزانیه عظیم بوده و کار رو به اتمام است و حدود 45 میلیارد تومان تا به الآن هزینه شده است و انشاءالله بخش غربی و مشرحات و همچنین بخش غیزانیه عظیم حل خواهد شد.

استاندار خوزستان مطرح کرد: دوازدهم اردیبهشت آخرین بازدید من از پروژه بوده است و همانجا قول 45 روزه به مردم دادم و خدا را شاکرم که کار طبق همان برنامه ریزی پیش رفته است و ظرف دو هفته آینده آب به مشرحات و بخش غیزانیه عظیم وصل خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته شش کیلومتر از صفیره به نزهه، خط لوله فرسوده است که اعتبار آن نیز تامین شده است و ظرف بازه زمانی یک الی یک و نیم ماه دیگر تکمیل خواهد شد و کار آبرسانی پایدار شده و کل روستاها آبرسانی خواهند شد.

شریعتی اعلام کرد: مردم بالاخره حق دارند که در این شرایط آب را طلب نمایند و وظیفه ما این است که آب مورد احتیاج آنها را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: مشکل آب غیزانیه یک مشکل پانزده ساله است و خط آبرسانی آن سال 61 احداث شده و بعد از آن گسترش پیدا ننموده و بازسازی یا نوسازی نشده است و خط فرسوده ای بوده که از سال 96 پروژه اش را شروع کردیم.

استاندار خوزستان اعلام کرد: 36 روستای دیگر هم هستند که آب آنها مسائلی دارد و بنا شده تا آبشان را از جای دیگری دریافت نمایند و روستاهای غیزانیه آب پایدارتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این مدت تانکرها را بیشتر نموده و به امور عشایر، منابع طبیعی و آبفای استان دستور دادیم تا آب مورد احتیاج در این دو هفته را تا وصل شدن آب پایدار تامین کند.

شریعتی گفت: من از شورای بخش و مردم عزیز که همواره همراهی و همکاری داشتند سپاسگذارم و از اینکه گله مندی و انتقادشان را به نحو صحیح منتقل می نمایند تشکر دارم.

وی اضافه کرد: انشالله با یاری خدا به تعهد خود یاری خواهیم کرد و به همکاری بقیه نیز در این راستا احتیاجمندیم.

استاندار خوزستان مطرح کرد: دی ماه سال 95 اولین بازدید من از غیزانیه بوده و در آنجا واقعا بابت مسائل موجود در روستایی در نزدیکی های اهواز متاسف شدم و سه قول دادم، یکی برداشتن کانکس ها و استانداردسازی کلاس ها بود.

وی اضافه کرد: آب روستایی ظرف یک هفته آینده و شش کیلومتر ظرف یک ماه آینده تکمیل خواهد شد و آب پایدار مستمری برای غیزانیه حل خواهد شد و راه روستایی که کندتر پیش رفته است را نیز پیگیری و زیرساخت ها را به سمت توسعه و پیشرفت خواهیم داشت.

استاندار خوزستان در مورد حوادث مربوط به تجمع اهالی غیزانیه، ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: پایه و تکیه گاه نظام و دولت، مردم هستند؛ هرکوتاهی کردیم عذرخواهی می کنیم؛ حرف مردم حق است همواره خود را بدهکار مردم می دانیم و ما در خدمت آنها هستیم.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9621

به "استاندار خوزستان از مردم غیزانیه عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار خوزستان از مردم غیزانیه عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید