استقلال با شکست گربه سیاه در تعقیب پرسپولیس ، آبی ها با برد به استقبال سوپرجام رفتند

به گزارش راه ساری، استقلال پیروز شد قبل از تعطیلات لیگ 3 امتیاز مهم را به دست بیاورد و به صدر جدول نزدیک تر گردد.

استقلال با شکست گربه سیاه در تعقیب پرسپولیس ، آبی ها با برد به استقبال سوپرجام رفتند

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران میهمان تیم طرفدار بود که پیروز شد این تیم را شکست داده و به صدر جدول نزدیک تر گردد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (67 - سجاد شهباززاده)، سعید مهری (67 - زبیر نیک نفس)، مهدی قایدی، محمد محبی (85- صالح حردانی) و ارسلان مطهری (67 - مهدی مهدی پور) به زمین فرستاد.

ساکت الهامی سرمربی طرفدار هم با میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد (46 - محسن سفیدچقایی)، فریبرز گرامی (46 - مهدی عبدی)، عزت الله پورقاز، صائب محبی، بابک مرادی (65 - حسین صادقی)، داریوش شجاعیان (46 - محمدجواد محمدی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری (73 - محمدمهدی مهدی خانی)، محمد چهارمحالی مقابل استقلال نهاده شد.

در نیمه اول محمد محبی (9) برای استقلال گلزنی کرد. این گل روی پاس ارسلان مطهری و نفوذ محبی از سمت چپ دفاع تیم طرفدار به دست آمد؛ جایی که مهاجم استقلال با یک ضربه به جهت مخالف دروازه طرفدار پیروز به گلزنی شد.

استقلال در دقیقه 34 هم به وسیله ارسلان مطهری این فرصت را داشت که دومین گل را به ثمر برساند اما میلاد فراهانی دروازه بان طرفدار موقعیت تک به تک مطهری را مهار کرد.

طرفدار در ابتدای نیمه دوم سه تعویض انجام داد تا با ارائه بازی هجومی، گل خورده را جبران کند. در دقیقه 53 محمدی این فرصت را داشت که دروازه استقلال را باز کند اما حسین حسینی با واکنش خود مانع گل خوردن آبی پوشان شد.

استقلال هم در دقیقه 57 روی حرکت مهدی قایدی و خروج ناپیروز میلاد فراهانی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه قایدی به تیرک عمودی تیم میزبان برخورد کرد.

طرفدار هرچند در ادامه برای گلزنی حملاتی روی دروازه حریف ترتیب داد اما این حملات بی تاثیر بود. استقلال هم با هجوم یامگا در دقایق پایانی دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که این فرصتها از دست رفت.

آبی ها در نهایت با این برد 22 امتیازی شده و اختلاف خود با پرسپولیس در صدر جدول را به 2 امتیاز رساندند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14682

به "استقلال با شکست گربه سیاه در تعقیب پرسپولیس ، آبی ها با برد به استقبال سوپرجام رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با شکست گربه سیاه در تعقیب پرسپولیس ، آبی ها با برد به استقبال سوپرجام رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید