اطلاعیه ایران خودرو درباره فروش اقساطی خودرو های این شرکت

به گزارش راه ساری، اطلاعیه ایران خودرو درباره فروش اقساطی خودرو های این شرکت در واکنش به بعضی شایعات منتشر شد.

اطلاعیه ایران خودرو درباره فروش اقساطی خودرو های این شرکت

خبرنگاران - درپی طرح موضوع فروش محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی، این گروه صنعتی در اطلاعیه ای موضوع را تکذیب و اعلام نموده است که در حال حاضر طرح فروش خودرو به صورت قسطی ندارد.

به انتشار بعضی اطلاعیه ها در شبکه های مجازی، مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، این خودروساز در اطلاعیه ای این خبر را تکذیب نموده و در هشدار به مشتریان و متقاضیان اطلاعیه های فروش اقساطی محصولات خود را جعلی خوانده است.

اطلاعیه ایران خودرو درباره فروش اقساطی خودرو های این شرکت

گروه صنعتی ایران خودرو در این اطلاعیه همانطور که اشاره شد، ضمن جعلی دانستن اطلاعیه منتشر شده در بعضی شبکه ها و سایت ها، اعلام نموده است: هیچگونه اقدامی از سوی ایران خودرو برای فروش اقساطی محصولات صورت نگرفته و اطلاعیه های منتشر شده کاملا بی ارتباط به این گروه خودروسازی هستند و ایران خودرو در حال حاضر طرح فروش اقساطی ندارد.

به گزارش ایسنا، ایران خودرو با ارائه هشدار به مشتریان خود در رابطه با کلاهبرداری بعضی سودجویان، به مراجعه به منابع اصلی خبری این شرکت (سایت خبری ikcopress.ir و سایت فروش محصولات به نشانی esale.ikco.ir) برای دریافت اطلاعات فروش تاکید نموده است و تنها جهت ثبت نام برای خرید محصولات را سایت فروش اینترنتی این شرکت اعلام نموده است.

منبع: بیت ران
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14471

به "اطلاعیه ایران خودرو درباره فروش اقساطی خودرو های این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه ایران خودرو درباره فروش اقساطی خودرو های این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید