اعلام ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران

به گزارش راه ساری، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران صورت گرفت.

اعلام ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران

داستان چیست؟

مریم نبی زاده ضمن اشاره به برنامه های این انجمن در زمینه پیوند بچه ها و مکتب عاشورا اظهار کرد: بچه ها از مهمترین وارثان مکتب عاشورا هستند که باید به منظور انتقال اسلام واقعی، درسهای عاشورا و قیام امام حسین (ع) را بیاموزند و به همین دلیل، برنامه هایی به ویژه در زمینه فراوری محتواهایی برای بچه ها در حال اجرا است.

وی از ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد با عنوان پیشرویان گردشگری گردو اطلاع داد و گفت: طرح گردشگری بچه ها در یزد به منظور توجه بیشتر به بچه ها یزدی و داشتن بچه ها شادتر از چهار سال پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به پیگیری و اجرای طرحهای کودک شادتر و کودک درون شادتر توسط این انجمن توضیح داد: هدفمند شدن برنامه ها و تفریحات بچه ها براساس فلسفه خودشناسی در این گروه از ضرورتهای پرورش بچه ها است.

این مسئول با بیان اینکه گردشگری کودک فرصتی برای پرداختن به طرح و ایده های مربوط به رشد بچه ها است، گفت: کودک فارغ از محدودیتها می تواند به خودشناسی دست پیدا کند.

به گفته نبی زاده، در شرایط شیوع بیماری نیز فعالیتهای انجمن تعطیل نیست و فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور تامین امنیت بچه ها در سفرها را در دستور کار داریم.

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: همگردی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11389

به "اعلام ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید