افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

به گزارش راه ساری، با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دستور رئیس جمهور، وزارت راه و شهرسازی مامور شد تا انتها مهرماه امسال نسبت به افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج اقدام کند.

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگاران- به نقل از پس از پیگیری های مکرر از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت فرودگاه یاسوج، در نهایت با توجه به این پیگیری ها و دیدارهای حضوری استاندار، این موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

نشستی در وزارت راه و شهرسازی و با حضور وزیر راه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وزیر، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر مسئولان در تهران برگزار گشت.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این نشست، گفت: باتوجه به اهمیت موضوع، ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد و خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم و هم استانی ها، سهولت حضور مسئولان و سرمایه گذاران از یک سو و اقتصادی تر کردن فرودگاه یاسوج از سوی دیگر حداکثر تا پایان مهرماه افزایش پروازها عملیاتی می شود.

گفتنی است در حال حاضر هفته ای دو پرواز در فرودگاه یاسوج انجام می شود که با افزایش این پروازها زمینه رشد صنعت گردشگری، سهولت در تردد مسافران و گردشگران، جذب سرمایه گذار و زمینه رونق کسب و کار و تولید در استان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5467

به "افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در دستور کار وزارت راه و شهرسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در دستور کار وزارت راه و شهرسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید