کی روش: با عراق، برای حفظ اعتبار می جنگیم

به گزارش راه ساری، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به آنالیز شرایط تیم ملی ایران پس از کسب دومین پیروزی در جام ملت های آسیا پرداخت.

کی روش: با عراق، برای حفظ اعتبار می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش که شاگردانش روز گذشته با رجحان 2 بر صفر مقابل ویتنام، صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 را قطعی کردند و به صدرنشینی خود در گروه D ادامه دادند، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در فوتبال، بازی بعدی همواره مهمترین بازی است و تقابل با عراق برای ما یک بازی حیاتی به شمار می رود. از حالا هر کاری که انجام می دهیم برای بازی عراق خواهد بود؛ دیداری که باید با تمرکز بالا مقابل آنها بازی کنیم. هر دو تیم برای کسب صدر جدول و حفظ اعتبار با یکدیگر خواهند جنگید. هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم تا در بازی بعدی از عراق بهتر باشیم.

وی اضافه نمود: بر این باورم که برای حضور در هر تورنمنتی احتیاج است کل بازیکنان آماده باشند. می توان بازی هایی را با ترکیب اصلی با پیروزی به خاتمه برد اما با ترکیب کامل می توان قهرمان یک تورنمنت شد. وظیفه من به عنوان سرمربی این است که 23 بازیکن تیمم را مثبت و با نگرش سازنده حفظ کنم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7229

به "کی روش: با عراق، برای حفظ اعتبار می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: با عراق، برای حفظ اعتبار می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید