الکسا زمان مصرف داروها را یادآوری می نماید

به گزارش راه ساری، مهارت جدید دستیار صوتی آمازون این است که به شما اجازه می دهد داروهای خود را مدیریت کند. این برنامه جدید بخشی از سرمایه گذاری های اخیر آمازون در مراقبت های بهداشتی است.

الکسا زمان مصرف داروها را یادآوری می نماید

آمازون گامی دیگر در برنامه های مراقبت های بهداشتی خود برداشته است. این شرکت این هفته بیان کرد که الکسا اکنون قادر خواهد بود کاربران به بعضی از داروخانه های منتخب پیوند دهد تا یادآورهای دارویی را بر اساس تجویز مشتریان تنظیم کند، همچنین در صورت لزوم مجدداً سفارش دهند.

در حال حاضر ، این ویژگی جدید فقط در دسترس مشتریان Giant Eagle Pharmacy؛ یک خرده فروش با حدود 200 شعبه در ایالات متحده است. راشل جیانگ ، رئیس تیم بهداشت و سلامتی آمازون ، گفت که کاربران می توانند انتظار داشته باشند که این طرح در سال آینده به داروخانه های اضافی نیز گسترش یابد.

مشتریان می توانند با استفاده از پروفایل صوتی الکسای خود ، یک ویژگی داروخانه را به حساب آمازون خود اضافه نمایند. جیانگ گفت: پس از راه اندازی این ویژگی ، کاربران می توانند نسخه های خود را مرور نموده و یادآوری ها را مدیریت نمایند. برای مثال بپرسند؛ الکسا ، اکنون چه دارویی باید مصرف کنم؟ یا الکسا ، نسخه من را دوباره پر کن.

به نظر می رسد همه این موارد به طرح جامع بهداشت و درمان آمازون اضافه شده است. به خصوص در آخرین سناریو ، که به طور مؤثر گوش دادن به الکسا را به عنوان اطلاعات پزشکی محرمانه در نظر می گیرد. جیانگ با اشاره به تأیید چندین لایه حریم خصوصی جدید گفت: تیم بهداشت و سلامتی آمازون در هنگام تهیه این ابزار ، حریم خصوصی و امنیت را در اولویت قرار داده است.

آمازون میخواهد این سیستم را توسعه دهد و برای زنان باردار، بیماران خاص و دیگر افرد نیز شرایط ویژه ای را ایجاد کند تا سلامت خود را مدیریت نمایند.،انتخاب

بیشتر بخوانیم: سوابق پزشکی خود را از زبان الکسا بشنوید

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6780

به "الکسا زمان مصرف داروها را یادآوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکسا زمان مصرف داروها را یادآوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید