امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد حضوری و در واحد محل سکونت دانشجویان برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال داشجویان، امتحانات خاتمه ترم این دانشگاه در واحد دانشگاهی محل زندگی دانشجویان برگزار می گردد و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی مبدا نیست.

امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد حضوری و در واحد محل سکونت دانشجویان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره چگونگی برگزاری امتحانات سرانجام ترم و ترم تابستانی این دانشگاه، گفت: براساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه آزاد به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال داشجویان برای برگزاری امتحانات سرانجام ترم جاری و با توجه به مسائل بهداشتی که امکان بازگشایی خوابگاه ها وجود ندارد، دانشجویان این دانشگاه می توانند برای شرکت در امتحانات سرانجام ترم در واحد دانشگاهی محل زندگی خود یا نزدیک ترین واحد دانشگاهی محل زندگی حضور پیدا نمایند و در آن واحدها امتحان سرانجام ترم بدهند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی مبدا خود ندارند.

وی اضافه نمود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید قبل از شروع امتحانات به واحدهای دانشگاهی مورد نظر مراجعه نموده و با ارائه پرینت انتخاب واحد و زمان بندی امتحانات، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور را ارائه نمایند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سوال های امتحانی این دانشجویان همان سوالات واحد دانشگاهی مبدا خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی مورد نظر در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و دستورالعمل این موضوع طی هفته آینده به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از سوی سازمان مرکزی ابلاغ می گردد.

وی یادآور شد: کلاس های آموزشی و جبرانی دانشگاه آزاد اسلامی تا 17 خرداد ماه به صورت مجازی برقرار است. از 17 تا 24 خرداد ماه فرجه ای برای آماده شدن امتحانات وجود دارد. ترتیبی اتخاذ شده تا از ابتدای هفته جاری اساتید در همه مقاطع تحصیلی در واحدهای دانشگاهی خودشان حضور داشته باشند و جوابگوی سوالات و اشکالات دانشجویان دانشگاه آزاد باشند.

همدانچی افزود: امتحانات سرانجام ترم دانشگاه آزاد از 24 خرداد شروع می گردد و طی 3 هفته تا 13 تیرماه ادامه دارد.

وی به چگونگی برگزاری ترم تابستان اشاره نمود و گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی خواهد بود و ثبت نام از 13 تیرماه بلافاصله پس از سرانجام امتحانات سرانجام ترم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9470

به "امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد حضوری و در واحد محل سکونت دانشجویان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد حضوری و در واحد محل سکونت دانشجویان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید