امیدوارم دبیر از بانوان حمایت کند، منظمی به کشتی زنان جان داد

به گزارش راه ساری، زهرا یزدانی در مصاحبه با خبرنگاران پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: ابتدا انتخاب دبیر را به عنوان رئیس فدراسیون تبریک می گویم. از روسا و سرپرستان گذشته برای زحماتشان تشکر می کنم. دبیر از جنس کشتی است، ورزشکار المپیکی بوده، امیدوارم که شرایط ورزش زنان را درک کند، به پیشرفت ورزش بانوان یاری و از آنان حمایت کند. صمیمانه خوشحالیم که فردی رئیس فدراسیون شد که از جنس کشتی است و امیدوارم از بانوان کشتی گیر حمایت کند.

امیدوارم دبیر از بانوان حمایت کند، منظمی به کشتی زنان جان داد

ملی پوش کشتی آلیش بانوان درباره اردوهای تیم ملی گفت: نخستین مرحله اردو از 25 تیرماه شروع و تا 3 مرداد ادامه خواهد داشت. دو رویداد در پیش داریم، مسابقات دنیای داخل سالن مسابقه نخست است که شهریورماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اردوها قبل از انتخابات فدراسیون شروع شده است و منتظریم تا ببینیم تصمیم جدید رئیس فدراسیون برای ادامه کار بانوان چگونه خواهد بود امیدواریم که حمایت شویم.

یزدانی اضافه کرد: کشتی بانوان در طی 4-5 سال گذشته روی کار آمده، فعالیتش را شروع کرد و بر روی آن سرمایه گذاری شده است، حال زمان نتیجه دریافت است. بانون کشتی گیر آلیش مدال طلای دنیای ندارند اما من به این تیم بسیار خوشبینم و می دانم که در صورت حمایت از این تیم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و در خوشبینانه ترین حالت ما 6 طلای دنیا را کسب خواهیم کرد. تیم خوبی داریم، کشتی گیران در شرایط خوب آمادگی بدنی قرار دارند. در حال حاضر اردوها در بیرجند زیر نظر ستاره اسماعیلی به عنوان سرمربی و آنا براتی به عنوان مربی در حال برگزاری است.

ملی پوش کشتی آلیش بانوان در انتها گفت: در طی 4 سال فعالیتم در کشتی مریم منظمی به عنوان نایب رئیس حضور داشته است امیدوارم که همچنان در این سمت باقی بماند چرا که او به کشتی بانوان جانی دوباره بخشیده است. به هرحال انتخاب افراد به عهده رئیس فدراسیون است و ما امیدواریم منظمی در سمت خود باقی بماند چرا که او برای بانوان زحمت بسیاری کشیده است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3897

به "امیدوارم دبیر از بانوان حمایت کند، منظمی به کشتی زنان جان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم دبیر از بانوان حمایت کند، منظمی به کشتی زنان جان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید