انتشار گزارش موفقیت آمیز پیوند چهره در آمریکا در 25 ساعت

به گزارش راه ساری، جراحان آمریکایی جزییات فنی و موفقیت آمیز پیوند چهره روی جوان 26 ساله ای به نام کامرون اندروود را منتشر کردند.

انتشار گزارش موفقیت آمیز پیوند چهره در آمریکا در 25 ساعت

به گزارش خبرنگاران، یک صد متخصص و جراح در یک جراحی 25 ساعته در مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک (5 ژانویه 2018) توانستند با موفقیت ، صورت و بخش هایی از استخوان مرد 26 ساله را پیوند بزنند. آن ها در این عمل از صورت یک مرد اهدایی استفاده کردند.

رهبری این جراحی بر عهده دکتر ادواردو رودریگز، رئیس دپارتمان جراحی پلاستیک لانگون بود که توانست با یاری تیمش صورت کامرون اندروود را که تقریباً کل فک پایین، دندان و بینی را ازدست داده بود، جراحی را انجام دهد.

مرد 26 ساله به طور اتفاقی به صورت خود شلیک نموده بود. البته این جراحی 5 ژانویه 2018 اجرا شده و پس از طی مراحل پزشکی و چند عمل دیگر، گزارش این پیوند و دستاوردهای آن اکنون منتشرشده است.

پزشکان برای انجام این عمل از فناوری به نحو شایسته ای بهره بردند. برنامه ریزی جراحی با برنامه سه بعدی کامپیوتری، برش چاپ سه بعدی برای صورت بیمار، سی تی اسکن حین جراحی بخشی از این عمل بود که در 25 ساعت کار تیمی به ثمر نشست تا حداکثر نتیجه در بخش زیبایی شناختی و عملکرد بخش پایینی صورت به دست آید.

5656

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 884

به "انتشار گزارش موفقیت آمیز پیوند چهره در آمریکا در 25 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار گزارش موفقیت آمیز پیوند چهره در آمریکا در 25 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید