انسان های هوشمند (نئون های) سامسونگ رونمایی شدند: آواتارهای انسانی با توانایی رشد، مهارت آموزی، ابراز احساسات و ارتباط گیری

به گزارش راه ساری، پایان شرکت مرموز STAR Labs در نمایشگاه CES 2020 اعلام موجودیت و از انسان های هوشمند خود رونمایی کرد.

انسان های هوشمند (نئون های) سامسونگ رونمایی شدند: آواتارهای انسانی با توانایی رشد، مهارت آموزی، ابراز احساسات و ارتباط گیری

حدود یک هفته پیش از شروع نمایشگاه CES امسال، زمزمه هایی مبنی بر ساخت انسان های هوشمند مرموز توسط سامسونگ به گوش می رسید و بعد چندین تصویر به بیرون درز کرد. روز دوشنبه، شرکت STAR Labs به طور رسمی خودش را معرفی کرد. شرکتی که از آزمایشگاه های تحقیقات پیشرفته سامسونگ (Advanced Research Labs) بیرون آمده است.

فعلا شرکت STAR Labs روی پروژه Neon کار کرده که حاصل آن انسان های هوشمند چت بات هستند. به این معنی که قرار نیست جایگزین انسان شوند اما بیشتر از هر روبات دیگری به انسان ها شبیه هستند.

شرکت STAR Labs می گوید نئون ها موجودات محاسباتی هستند که مانند یک انسان واقعی رفتار کرده و توانایی بروز احساسات یا درک و شعور خود را دارند. آن ها شبیه به انسان ها رفتار می کنند ولی نمی توانند به سوالات آب وهوایی پاسخ دهند یا تاریخ مرگ آبراهام لینکن را به طور دقیق بگویند.

نئون ها چت بات های ویدیویی هستند که مانند انسان ها ظاهر شده ولی دستیارهای هوشمند، دستگاه های اندرویدی، کپی یا جانشین انسان ها نیستند.

احتمالا هنوز با این توضیحات بالا، کاملا متقاعد نشده اید که نئون ها چه جور موجوداتی هستند. برای خبرنگاران حاضر در مراسم شرکت STAR Labs نیز این سردرگمی وجود داشته و دوباره سوالات بیشتری درباره ماهیت این انسان های هوشمند می پرسند.

انسان های مجازی که در دنیای واقعی هستند

STAR Labs می گوید نئون ها بیشتر شبیه به ما هستند. یک موجود زنده مستقل ولی مجازی که می تواند عواطف خود را نشان دهد یا از تجربیات گذشته درس بگیرد. برخلاف دستیارهای دیجیتالی، از ابتدا هوشمند نیستند و به اینترنت برای دریافت همه اطلاعات دنیا وصل نخواهند بود. بنابراین؛ نمی توانند پاسخ نتیجه یک مسابقه ورزشی یا شرایط آب وهوا را بگویند. موسیقی دلخواه شما را پخش نمی کنند یا برنامه جلسات شما را تنظیم کنند.

آن ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که با انسان ها مکالمه داشته باشند و همانند انسان ها رفتار کنند. آن ها دارای خاطرات هستند و مهارت های جدیدی می آموزند. حداقل در شرایط حاضر تجسم جسمی ندارند و برای انجام یک سری از کارهای هدفمند یا کارهای انسان ها شخصی سازی شوند.

نئون ها می توانند به عنوان معلم، مشاور امور مالی، ارائه دهنده های خدمات درمانی، نگهبان، بازیگر، سخنگو و مجری تلویزیون فعالیت کنند. این انسان های مجازی می توانند چهره و صفات افراد واقعی را قرض بگیرند و از صدا یا صورت آن ها استفاده کنند.

هر نئون می تواند یک شخصیت منحصربه فرد داشته و به مرور نسخه دقیقی از یک انسان باشد.

شرکت STAR Labs از نرم افزاری به نام Core R3 برای ساخت آواتارهای انسانی استفاده می کند. در نمایشگاه CES بدون اینکه اشاره به فناوری های استفاده شده در نرم افزار Core R3 شود؛ این اطمینان داده می شود که می تواند آواتارهایی منحصربه فرد و کاملا واقعی و جدید خلق کند.

چاره ای نداریم تا منتظر بمانیم تا اولین نسخه از این انسان های مجازی وارد دنیای واقعی شوند و بعد بیشتر درباره شان صحبت کنیم. فقط بدانید نئون ها یک انقلاب اندرویدی نیستند؛ بلکه انسان های مجازی هستند که از قرار در آینده با ما زندگی خواهند کرد.

منبع: + و +

asiaro.ir: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7499

به "انسان های هوشمند (نئون های) سامسونگ رونمایی شدند: آواتارهای انسانی با توانایی رشد، مهارت آموزی، ابراز احساسات و ارتباط گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسان های هوشمند (نئون های) سامسونگ رونمایی شدند: آواتارهای انسانی با توانایی رشد، مهارت آموزی، ابراز احساسات و ارتباط گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید