تئاتر برادوی سیرک آفتاب را تجربه می نماید

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، رکوردشکنی بعدی تئاتر برادوی با میزبانی از اجرای گروه سیرک آفتاب رقم خواهد خورد. بخش تئاتری سیرک کرگدن به تازگی اعلام نموده که این کمپانی میخواهد برای اولین بار و با تولیدی اثری ویژه، در تئاتر برادوی اجرا داشته باشد.

تئاتر برادوی سیرک آفتاب را تجربه می نماید

این فراوری ویژه و جدید ترکیبی از عناصر تئاتری، بازیگران حرفه ای، نریشن های عاشقانه و همراه با اجرای زنده موسیقی خواهد بود که با طراحی بزرگ و زیبا، حرکات آکروباتیک و سرگرم کننده گروه سیرک آفتاب اجرا خواهد شد.

فیلیپ دکوفل کارگردانی این فراوری ویژه را که داستان شاعر جوان و زیبایی روایت می نماید که در کوشش برای یافتن عشق و هنر است، بر عهده دارد. این اثر نمایشی در روز 2 ماه ژوئن 2016 (نیمه اول خردادماه 95) اجرای خود را در تئاتر لیریک نیویورک شروع خواهد نمود.

پیش از این و در سال 2012، جیمز کامرون کارگردان مطرح سینمای آمریکا، فیلمی سه بعدی را بر اساس سیرک آفتاب فراوری و اکران کرد.

سیرک آفتاب که دفتر مرکزی آن در شهر مونترال کشور کانادا قرار گرفته است، سال 1984 توسط 2 بازیگر نمایش خیابانی تاسیس شد. سیرک آفتاب یکی از بزرگترین کمپانی های فراوری تئاتر در دنیا است. کارهای این گروه، تلفیق دراماتیک هنر سیرک و سرگرمی خیابانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5690

به "تئاتر برادوی سیرک آفتاب را تجربه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر برادوی سیرک آفتاب را تجربه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید