اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ زنی شد

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/لرستان مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از کلنگ زنی اولین هنرستان 240 نفره شهرستان دلفان خبر داد.

اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ زنی شد

امیر غفوری نژاد امروز 16 مردادماه در مراسم کلنگ زنی اولین هنرستان 240 نفره شهرستان دلفان که با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: این هنرستان با مشارکت خیرین با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان با زیربنای 3600 مترمربع کلنگ زنی شد که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان گفت: این مجموعه طی چند سال اخیر در شهرستان دلفان گام های مؤثری برداشته است که متأسفانه در این شهرستان محرومیت خیلی بالاست و نیازمند کمک های بیشتری در این راستا هستیم تا بتوانیم سرانه فضای آموزشی دلفان را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان دلفان 21 پروژه در قالب 64 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان فعال است، شرح داد: این مهم نسبت به کل اعتبارات استان با 250 پروژه و 370 میلیارد تومان اعتبار، بیش از 45 درصد از پروژه های اعتبارات نوسازی مدارس استان را به خود اختصاص داده است.

غفوری نژاد اظهار کرد: نوسازی و مدارس لرستان از سال 92 در استانداردسازی سیستم های سرمایشی گام بلندی را برداشته به نحوه که در پنج سال اخیر در کل استان 1229 فضای آموزشی در قالب 7000 مترمربع و 152 کلاس درس با اعتباری بیش از 66 میلیارد تومان مدارس استانداردسازی اجرا شده است.

مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان با اشاره به اینکه 40 درصد از فعالیت ها سال گذشته نوسازی مدارس لرستان در شهرستان دلفان اجرا شده، گفت: در شهرستان نورآباد از سال 92 تا سال 98، 151 کلاس درس به سیستم گرمایشی مجهز شدند و این در حالی است که در سال گذشته 99 مدرسه و فضای آموزشی به این سیستم مجهز شدند.

وی یادآور شد: در پنج سال گذشته نوسازی و مدارس استان 3.5 میلیارد تومان اعتبار در فضاهای آموزشی شهرستان نورآباد هزینه کرده که سال گذشته توجه خوبی به این شهرستان شده و حدود دو میلیارد و 100 میلیون تومان اختصاص داده شد.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10986

به "اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هنرستان شهرستان دلفان کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید