ایلهان عمر: سایه تاریکی از روی آمریکا برداشته شد

به گزارش راه ساری، نماینده دموکرات آمریکایی با اعلام اینکه خواست این حزب کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری بود، گفت که با شکست او در انتخابات، سایه تاریکی از روی آمریکا برداشته شده است.

ایلهان عمر: سایه تاریکی از روی آمریکا برداشته شد

به نقل از پایگاه خبری هیل، ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت مینه سوتا، در تصاویری ویدئویی درباره نتیجه انتخابات اظهار داشت دموکرات ها به هدف خود برای بیرون کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، از کاخ سفید رسیدند.

ایلهان عمر در این تصویر ویدئویی گفت: فکر می کنم در حال حاضر همه ما از این واقعیت لذت می بریم که سایه تاریکی از روی کشورمان برداشته شده است. کاری که جو بایدن کرد فراخواندن اعضای بااخلاق کشور برای شرکت در انتخابات بود. همه ما به خوبی می دانستیم که چه می خواهیم. ما می خواستیم ترامپ از این سمت کنار رود. همه ما این را می خواستیم.

عضو مجلس نمایندگان آمریکا اضافه نمود، دیشب ما نه تنها پیروزی تاریخی کامالا هریس، نخستین زن سیاه پوست و دختر مهاجری که اهل جنوب آسیا بودند و معاون رئیس جمهوری بعدی ما خواهد بود، جشن گرفتیم، بلکه به خاطر پیغام وی به عنوان یکی از حامیان توافق سبز جدید و برنامه ملی بیمه اجتماعی آمریکا (مدی کر) برای همه جشن گرفتیم.

عمر در ادامه گفت: سیاست های ما بازتاب خواسته های مردم آمریکاست، و اگر حزب دموکرات می خواهد به نمایندگی از کل مردم آمریکا امور را اداره کند، ما باید در اداره امور سهم داشته باشیم. ، باشگاه خبرنگاران

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12526

به "ایلهان عمر: سایه تاریکی از روی آمریکا برداشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلهان عمر: سایه تاریکی از روی آمریکا برداشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید