بابک بردبار رئیس هیئت بوکس گیلان شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، امروز (سه شنبه) انتخابات مجمع هیئت بوکس استان گیلان برگزار و در خاتمه با کسب 16 رأی موافق بابک بردبار به عنوان رئیس هیئت بوکس گیلان انتخاب شد.

بابک بردبار رئیس هیئت بوکس گیلان شد

این انتخابات با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برگزار گشت که از 17 رأی مأخوذه بابک بردبار با کسب 16 رأی برای چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب و معرفی گشت.

لازم به ذکر است که بابک بردبار داور از داوران مطرح 3 ستاره کشور و رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس هم است.

پیش از وی نیز امین قاسمی پور به عنوان رئیس هیئت بوکس استان گیلان فعالیت می کرد.

کسب سهمیه المپیک در منطقه آسیا سخت است

رئیس فدراسیون بوکس ایران در این جلسه با اشاره به ظرفیت های بالای و حضور شش تیم برتر بوکس جهان در منطقه آسیا، اظهار کرد: کسب سهمیه المپیک در این منطقه بسیار سخت است.

حسین ثوری به کسب دو سهمیه المپیک توسط بوکسورهای ایرانی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با وجود تحریم های و مسائل اقتصادی در دو سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در ورزش بوکس کشور بوده ایم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته ساماندهی ورزشکاران در این رشته ورزشی دو برابر شده است، گفت: ایجاد یک منبع درآمدی برای استان ها از طریق برگزاری کلاس های آموزشی از اولویت های سال گذشته این فدراسیون بوده است.

ثوری با اشاره به برنامه های امسال فدراسیون بوکس، ادامه داد: امسال نیز آموزش و ارتقای سطح فنی داوران و مربیان بوکس در دستور کار قرار گرفته است.

ویزارو: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10527

به "بابک بردبار رئیس هیئت بوکس گیلان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابک بردبار رئیس هیئت بوکس گیلان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید