بازگشت 19 واحد صنعتی راکد در نواحی صنعتی لرستان به چرخه فراوری

به گزارش راه ساری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از بازگشت 19 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به چرخه فراوری، اطلاع داد.

بازگشت 19 واحد صنعتی راکد در نواحی صنعتی لرستان به چرخه فراوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با معرفی سرمایه گذار جدید و همچنین تأمین اقتصادی و ارائه تسهیلات در سال گذشته تعداد 24 واحد صنعتی مجدداً به چرخه فراوری بازگشتند.

وی توضیح داد: از ابتدای سال 98 تاکنون 19 واحد فراوریی بهره بردار راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شده و زمینه اشتغال برای 180 نفر فراهم شد که با نوسازی و بازسازی ماشین آلات، فراوری محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی پیروز به بازگشت مجدد به چرخه فراوریشده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان ضمن تأکید بر اجرای برنامه های این شرکت، اضافه نمود: اهداف این شرکت در راستای راه اندازی واحدهای راکد صنایع کوچک و بالا بردن ظرفیت فراوری واحدهای نیمه فعال برنامه ریزی شده اما در این میان نیز عمده ترین مسائلی که منجر به تعطیلی واحدهای صنعتی می گردد را به ترتیب نقدینگی و مسائل مرتبط با سازمان های تأمین اجتماعی و امور اقتصادیاتی است.

رازانی افزود: امیدواریم با اقدامات اجرا شده در حوزه توسعه صنعتی، شاهد جهش صنعتی خوبی در آینده نزدیک در این استان باشیم و این شرکت مصمم است تا سرانجام امسال تعداد دیگری از واحدهای صنعتی که در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به دلایل مختلف غیرفعال شده اند را راه اندازی مجدد کند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6834

به "بازگشت 19 واحد صنعتی راکد در نواحی صنعتی لرستان به چرخه فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 19 واحد صنعتی راکد در نواحی صنعتی لرستان به چرخه فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید