بازیگری که عطاران و سعید آقاخانی را کلافه کرد

به گزارش راه ساری، علی مسعودی و حمیدرضا حافظشجری (کارگردان و بازیگر نوروز رنگی)، از جمله مهمانان ویژه برنامه شب چله شبکه 5 سیما، بودند که دیشب روی آنتن رفت.

بازیگری که عطاران و سعید آقاخانی را کلافه کرد

علی مسعودی در مورد انتخاب حمیدرضا حافظشجری، برای بازی در نقش جعفر گفت: شماره تلفن همراه من لو رفته بود و حمیدرضا اولین بار به من زنگ زد و گفت من حمیدرضا حافظشجری، بازیگر تئاتر و فلان و بهمانم. گفتم عموجان چشم، اگر خواستم سریالی را شروع کنم از تو استفاده می کنم. تقریبا هفته ای دو بار زنگ می زد و پیغام می داد.

بعد ساعت هم نمی دانست و مثلا دو نصف شب زنگ می زد و می گفت سلام علیکم آقای مسعودی، می گفتم سلام، می گفت من حمیدرضا حافظشجری ام. می گفتم می دانم، شماره ات را سیو کرده ام. می گفت کار شروع نکرده اید؟! می گفتم ساعت چند است؟ می گفت دو نصفه شب است، می گفتم به نظرت دو نصفه شب وقت خوبی برای پرسیدن این سوال است؟! می گفت گفتم شاید بیدار باشید مرا یادتان نرود. سه سال شد که زنگ می زد.

حمیدرضا حافظشجری هم در این باره توضیح داد: من به سعید آقاخانی، رضا عطاران، برزو ارجمند و پژمان جمشیدی زنگ می زدم. آقای عطاران، آقاخانی و ارجمند بلاکم کردند. همه بلاکم کردند غیر از عموعلی.

علی مسعودی هم به شوخی اضافه کرد: من بلد نبودم بلاکش کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14561

به "بازیگری که عطاران و سعید آقاخانی را کلافه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری که عطاران و سعید آقاخانی را کلافه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید