بازی سازندگان سابق کال آو دیوتی برای PS5 احتمالا 2024 عرضه می گردد

به گزارش راه ساری، طبق نوترین گزارش های منتشر شده، بازی انحصاری نو پلی استیشن 5 در سبک تیراندازی اول شخص به وسیله تیمی از توسعه دهندگان سابق کال آو دیوتی: بلک آپس در دست ساخت است و ممکن است در سال 2024 میلادی عرضه گردد.

بازی سازندگان سابق کال آو دیوتی برای PS5 احتمالا 2024 عرضه می گردد

پلی استیشن در ژوئن گذشته بیان نمود که با استودیوی Deviation Games برای توسعه یک آی پی کاملا تازه در کلاس جهانی همکاری خواهد داشت. لازم به ذکر است که این استودیو به وسیله تعدادی از بازیسازانی که در گذشته روی سری بازی های بلک آپس کار نموده اند، تشکیل شده است. اکنون اطلاعات لورفته در توییتر، جزئیات تازهی را در خصوص این پروژه فاش نموده اند. جدای از اینکه این بازی در سبک تیراندازی اول شخص است، گفته شده که به طور رسمی در اواخر امسال معرفی می گردد و برای عرضه در سال 2024 میلادی برنامه ریزی شده است.

به نظر می رسد که این بازی قرار است برای سال های متوالی پشتیبانی گردد. این پروژه شامل حالت های بازی زیادی از جمله کمپین های تک نفره داستان محور و بخش های چندنفره که هم برای حالت های آرکید و هم برای حالت های رقابتی هدف گذاری شده اند، می گردد.

هرمن هالست، رئیس استودیو های پلی استیشن در خصوص همکاری با اعضای استودیوی Deviation Games در اولین پروژه آن ها گفت:

در حالی که تعدادی از بازی های مختلف تیراندازی نظیر بتلفیلد و کال آو دیوتی روی پلی استیشن 5 در دسترس هستند، بازی های انحصاری این پلتفرم در سال های اخیر بیشتر روی ژانر اکشن و ماجراجویی تمرکز داشته اند. با این حال سونی در گزارش اقتصادی اخیر خود بیان نمود که میخواهد تا سال 2026 میلادی، 10 بازی با تمرکز روی بخش چندنفره را روی کنسول پلی استیشن منتشر کند.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، مایکروسافت به تازگی با مبلغ هنگفتی کمپانی اکتیویژن بلیزارد را خریداری نموده است و این شاید در طولانی مدت باعث گردد تا سری کال آو دیوتی به صورت انحصاری تنها روی کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر گردد. مجموعه محبوبی که بدون شک اهمیت زیادی برای بازیکنان روی تمامی پلتفرم ها دارد. در این میان سونی نیز در سال های اخیر از کمبود یک بازی تیراندازی انحصاری و باکیفیت رنج برده است و یکی از دلایل اصلی خرید شرکت بانجی، توسعه دهندگان قدیمی سری هیلو، این است که به استراتژی تازه آن ها برای ساخت بازی های چندنفره یاری کند.

منبع: +GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14518

به "بازی سازندگان سابق کال آو دیوتی برای PS5 احتمالا 2024 عرضه می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی سازندگان سابق کال آو دیوتی برای PS5 احتمالا 2024 عرضه می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سازندگان سابق کال آو دیوتی برای PS5 احتمالا 2024 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید