با مانیتور هوشمند از سلامتی نوزاد خود مطلع شوید

به گزارش راه ساری، هوشمندترین مانیتور جهان SimCam، کودک دلبند شما را تحت نظر گرفته و در صورت شناسایی هرگونه خطر اعم از افتادن از روی تخت یا خفگی در خواب هشدار می دهد.

با مانیتور هوشمند از سلامتی نوزاد خود مطلع شوید

این فناوری همچنین گریه نوزادان را تشخیص داده و موسیقی آرام بخشی را برای آنها پخش می نماید. این فناوری با ظاهری زیبا و جالب توجه، امکان نظارت بر نوزاد شما را بخصوص در طول خواب شبانه فراهم نموده و شرایطی خوبی برای تحت نظر دریافت نوزادان فراهم می نماید. والدین می توانند به یاری این فناوری کودک خود را بدون حضور فیزیکی در محیط خانه تنها گذاشته و با خیالی راحت به خریدهای روزانه خود بپردازند. برای بهره گیری از این سیستم هوشمند تنها کافی است والدین این فناوری را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Android و iOS) نصب نموده و از راه دور بر نحوه خواب نوزادان خود نظارت نمایند.

این سیستم با یاری هوش مصنوعی محیط جغرافیایی را رصد نموده و منطقه خطر برای حرکت و رفت و آمد بچه ها را تشخیص می دهد. به محض ایستادن کودک در تختخواب و احتمال پرتاب شدن این فناوری فعال شده و پیامی را به تلفن همراه کاربر ارسال می نماید. این سیستم همچنین با اسکن دائمی صورت نوزادان، برگشت صورت در خواب را تشخیص داده و به والدین احتمال خفگی را اطلاع می دهد. این فناوری همچنین با بهره گیری از هوش مصنوعی گریه نوزاد را تشخیص داده و همزمان برای آرام کردن نوزاد، موسیقی آرام بخشی را پخش می نماید. این مانیتور هوشمند درعین حال بر میزان دما و رطوبت اتاق خواب کودک نظارت نموده و با شناسایی هرگونه خطر یا مسئله ای والدین را آگاه می نماید. کارایی های متنوع این فناوری تنها به چند مورد ذکر شده محدود نمی گردد؛ چرا که این مانیتور به گونه ای هوشمندانه عکس هایی جذاب از کودک شما اعم از لبخند در خواب، نگاه به محیط یا بغض را ضبط نموده و به والدین ارسال می نماید. مانیتور SimCam در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر 79 دلار امریکا پیش فروش می گردد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6686

به "با مانیتور هوشمند از سلامتی نوزاد خود مطلع شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مانیتور هوشمند از سلامتی نوزاد خود مطلع شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید