برف و کولاک بعضی محورهای مواصلاتی استان زنجان را مسدود کرد

به گزارش راه ساری، محمد محمدی در مصاحبه با خبرنگاران بابیان اینکه به علت بارش برف و برودت هوا بعضی از جاده های استان مسدود شده است، اضافه نمود: با توجه به وقوع کولاک شدید و نبود دید کافی؛ جاده فرعی ابهر-قیدار توسط پلیس راه استان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

برف و کولاک بعضی محورهای مواصلاتی استان زنجان را مسدود کرد

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف، کولاک شدید و نبود دید کافی؛ جاده فرعی زنجان-تهم-چورزق نیز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر بارش برف و مه غلیظ و کاهش دید افقی رانندگان در آزادراه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده های ترانزیت زنجان - میانه و زنجان - خرمدره - ابهر غالب و سطح این جاده ها لغزنده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: همچنین بارش برف همراه با مه غلیظ درجاده های زنجان - طارم، سلطانیه - خدابنده و زنجان، خدابنده - همدان، زنجان - دندی و دندی - تخت سلیمان و نیک پی - ماهنشان دید رانندگان را کاهش داده و احتمال وقوع کولاک برای این مسیرها نیز وجود دارد.

محمدی بابیان اینکه مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند، اظهار کرد: از مسافران درخواست می گردد در مسیرهای اعلام شده به هیچ وجه تردد ننمایند.

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: بارش برف، کولاک و مه موضعی جاده های استان زنجان را فراگرفته که در این میان رانندگان حتماً با دقت رانندگی نموده و آستانه دید خود را تقویت نمایند.

در حال حاضر بیش از 450 راهدار در 29 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار نمایند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی نمایند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1098

به "برف و کولاک بعضی محورهای مواصلاتی استان زنجان را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و کولاک بعضی محورهای مواصلاتی استان زنجان را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید