برنامه های استانی در سیستم اکسپرس اینتری در سال 2018

به گزارش راه ساری، برنامه های استانی هم راستا با اکسپرس اینتری، آغاز قدرتمندی در سال 2018 داشته اند.

ژانویه، ماه پرکاری برای برنامه های استانی کانادا مخصوصا برنامه های همراستا با سیستم اکسپرس اینتریدولت فدرال بوده است. دو دراو اکسپرس اینتری که در ماه ژانویه توسط دولت فدرال صورت گرفت (اکسپرس اینتری مورخ 10 ژانویه 2018)، با بازگشایی 5 برنامه استانی همراستا با سیستم اکسپرس اینتری در طی یک ماه همراه شدند. داوطلبین اکسپرس اینتری دارای گواهی انتخاب استانی، علاوه بر امتیاز CRS خود، 600 امتیاز دیگر دریافت کرده و واجد شرایط دریافت دعوت نامه برای اقامت دائم کانادا می شوند.

برنامه های استانی در سیستم اکسپرس اینتری در سال 2018

اکسپرس اینتری در مهاجرت استانی کانادا

انتاریو

یکی از جذاب ترین طرح های همراستا با سیستم اکسپرس اینتری، در ماه ژانویه، برنامه اولویت های نیروی انسانی استان انتاریو (OINP) بود که در یک هفته دو مرتبه داوطلبین را دعوت نمود. برنامه اولویت های نیروهای انسانی به OINP اجازه می دهد که بتوانند بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری را به دنبال داوطلبین برنامه های نیروی متخصص فدرال و تجربه کانادایی که حداقل 400 امتیاز cRS را دارا می باشند، جستجو نمایند.

بازگشایی برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو

OINP در جزئیاتی که در خصوص بازه امتیاز CRS داوطلبینی که در هر دوره دعوت می شوند و تاریخ جستجو در بانک اطلاعاتی افشاء نمود، گفت که در طی این دو دوره دعوت برنامه اولویت نیروی انسانی در ماه ژانویه، مجموعا 720، EOI صادر نموده است. افشای این جزئیات پیشرفت جدیدی برای OINP مسحوب می گردد که گام هایی را در راستای شفاف سازی بر طبق قانون جدید مهاجرت انتاریو برداشته است.

افزایش سهمیه مهاجرت به انتاریو برای سال 2018

دو برنامه دیگر انتاریو همراستا با سیستم اکسپرس اینتری، برنامه نیروهای فرانسوی زبان و برنامه نیروی فنی حرفه ای همراستا با اکسپرس اینتری می باشند که این دو برنامه نیز در ماه ژانویه بازگشایی شدند. ولی OINP همچنان بروزرسانی هایی را در رابطه با NOI های صادر شده به وسیله این برنامه ها ارائه می نماید. مشابه برنامه اولویت نیروی انسانی، OINP از این برنامه ها برای جستجوی بانک اطلاعاتی به دنبال داوطلبینی که معیارهای مدنظرشان را برآورده می نماید و قادر به استقرار سریع در بازار کار و جامعه انتاریو هستند، استفاده می نماید.

مشاغل فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در اولویت برنامه اکسپرس اینتری انتاریو

بریتیش کلمبیا

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در ماه ژانویه، 4 دراو انجام داد که دعوت نامه هایی را برای اقامت دائم داوطلبین برنامه های مهاجرت به وسیله تخصص و کارآفرینی اکسپرس اینتری صادر کرد. دو مورد از این دراو ها به طور انحصاری به وسیله برنامه آزمایشی فناوری بریتیش کلمبیا (دراوهای مختص به رشته های فناوری در بریتیش کلمبیا) انجام می گردد.

دعوت نامه های انتخاب استانی به وسیله برنامه های نیروهای متخصص BC و برنامه فارغ التحصیلان بین المللی همراستا با اکسپرس اینتری نیز اجرا شده است که تعداد آن نامشخص است.

تحصیل در استان بریتیش کلمبیا

مهاجرت فارغ التحصیلان بین المللی به وسیله برنامه استانی بریتیش کلمبیا

بیشتر داوطلبین برای اینکه واجد شرایط برنامه های اکسپرس اینتری BC PNP باشند، باید دارای یک پیشنهاد شغلی نامعین به صورت تمام وقت از یکی از کارفرمایان این استان که قصد حمایت از درخواست آنها را دارند، داشته باشند. تنها استثنای این موضوع، گروه داوطلبین بین المللی دوره های دکترا و ارشد سیستم اکسپرس اینتری می باشند.

فارغ التحصیلان بین المللی در اولویت برنامه مهاجرت به بریتیش کلمبیا

مانیتوبا

در روز 11 ژانویه، استان مانیتوبا به وسیله طرح جدید استان مانیتبوبا همراستا با اکسپرس اینتری (MPNP)، تعداد 155 توصیه نامه (Letters of Advice) صادر کرد. این اولین باری بود که مانیتوبا از این طریق اقدام می کرد و آن را به صورت بخشی از اصلاحات MPNP در نوامبر سال 2017 به نمایش گذاشت.

بازسازی برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا

برای داشتن شرایط لازم این برنامه، داوطلبین باید یک پروفایل معتبر هم در بانک اطلاعاتی (EOI) مانیتوبا و هم در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال داشته باشند. متقاضیان همچنین باید اخیرا حداقل 6 ماه سابقه کار در یکی از مشاغل مورد تقاضای مانیتوبا، و به عبارتی ارزش انسانی بالا داشته باشند و همچنین از حمایت یکی از دوستان یا آشنایان نزدیکی که حداقل به مدت 1 سال ساکن مانیتوبا بوده است، برخوردار باشند.

طرح تجاری مهاجرت به استان مانیتوبا

ساسکاچوان

یک روز قبل از دراو مانیتوبا، ساسکاچوان برنامه نیروهای متخصص بین المللی همراستا با سیستم اکسپرس اینتری را که درخواست ها را بر حسب زمان ورود مورد رسیدگی قرار می دهد، برای 400 درخواست بازگشایی نمود. این زیرگروه از برنامه استانی ساسکاچوان، احتیاج به پیشنهاد شغل یا داشتن ارتباط با یکی از ساکنین ساسکاچوان ندارد. در عوض به SINP اجازه می دهد تا افراد سابقه کار و قابلیت های مورد احتیاج که برای استقرار موفقیت آمیزشان در ساسکاچوان را دارند، انتخاب نمایند.

لیست جدید مشاغل مورد احتیاج استان ساسکاچوان

افزایش ظرفیت پذیرش دو زیرگروه برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان

نیوبرانزویک

استان ساحلی نیوبرانزویک واقع در ساحل شرقی کانادا، به صورت کوتاه برنامه نیروی کار اکسپرس اینتری خود را برای نیروهای متخصصی که دارای سابقه کار در حوزه های مرتبط به فناوری اطلاعات و سایر رشته های مشابه بودند و در یکی از جلسات اطلاعات بین المللی برنامه استانی نیوبرانزویک حضور داشتند، بازگشایی نمود.

این برنامه با سیستم اکسرپس اینتری فدرال ارتباط دارد و متقاضیان علاقمند باید یک نامه EOI به این استان ارائه نمایند.

طرح استانی نیوبرانزویک

این برنامه روز بعد برای متقاضیان به اتمام رسید اما همچنان EOI را از افرادی که در حال حاضر در نیوبرانزویک مشغول به کار بودند یا افرادی که دارای پیشنهاد کار از شرکتی در این استان بودند، دریافت می کرد. NBPNP همچنین به پذیرش EOI از داوطلبینی که زبان اول آنها فرانسه است و دارای سابقه کار در یکی از 10 اولویت شغلی زیر هستند، ادامه می دهد:

NOC 2173: مهندسان و طراحان نرم افزار

NOC 2171: تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی

NOC 2281: تکنسین شبکه های کامپیوتری

NOC 2172: تحلیلگران دیتابیس و مدیران داده

NOC 2174: برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه گران رسانه های محاوره ای

NOC 6322: آشپزان

NOC 0631: مدیران رستوران و سرویس های غذا

NOC 1311: تکنسین های حسابداری و کتابداران

NOC 0311: مدیران حوزه بهداشت

NOC 6211: سوپروایزرهای خرده فروشی

جزیره پرنس ادوارد

در پایان، جزیره پرنس ادوارد، همسایه دریایی نیوبرانزویک واقع شده است که تغییرات قابل توجهی را در برنامه استانی خود، برنامه PEI PNP و از جمله برنامه های اکسپرس اینتری اش اعمال نموده است.

فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا به وسیله استان پرنس ادوارد

در حال حاضر متقاضیان تمام برنامه ها و طرح های PEI PNP یک فرآیند سه مرحله ای را دنبال می نمایند که با ارائه یک EOI شروع می گردد. ارائه یک EOI به منزله یک درخواست نیست بلکه در عوض روشی است که نشان می دهد شما تمایل دارید در اکسپرس اینتری PEI PNP در نظر گرفته شوید.

EOI های گروه اکسپرس اینتری و سایر برنامه های استانی جزیره پرنس ادوارد اکنون بر طبق شبکه امتیازی جدیدی رتبه بندی می شوند که به داوطلبین بر حسب سن، مهارت زبان، تحصیلات، سابقه کار، اشتغال و قابلیت سازگاری تا سقف 100 امتیاز اعطا می نماید.

برای اخذ اقامت دائم به وسیله برنامه اکسپرس اینتری PEI، دو جهت وجود دارد که با توجه به شرایط متقاضی که آیا دارای job offer است یا نه می تواند یکی از آنها را انتخاب نماید. با اینکه شبکه امتیازی در اصل برای داوطلبین هر دو برنامه مشابه است، سابقه کار و اشتغال متقاضی به شیوه ای متفاوت وزن دهی می شوند.

شرکت در وبینارهای خبرنگاران جهت مناسبی برای دریافت اطلاعات به روز مهاجرتی

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10510

به "برنامه های استانی در سیستم اکسپرس اینتری در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های استانی در سیستم اکسپرس اینتری در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید