برگزاری آزمون جامع مدیریت انتظامی جرایم علیه میراث فرهنگی در مازندران

به گزارش راه ساری، در راستای تقویت علمی و فرهنگی کارکنان یگان حفاظت، اولین دوره آزمون جامع مدیریت انتظامی جرایم علیه میراث فرهنگی در استان مازندران برگزار گردید.

برگزاری آزمون جامع مدیریت انتظامی جرایم علیه میراث فرهنگی در مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، ناصر علی نژاد سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران امروز چهارشنبه 27 تیر با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت آموزش در بالابردن هوشمندی و آمادگی هرچه بیشتر نیروهای این یگان در پاسداری هرچه تمام تر و حفظ و حراست از آثار و ابنیه تاریخی و میراث کهن استان گفت: در سال 97 آموزش های مدون بابهره گیری از ظرفیت اساتید مجرب حقوق و باستان شناسی و معرفی کتب تاثیرگذار در فرایند کاری یگان حفاظت، برنامه ریزی شده است.

علی نژاد با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران، خواهان توجه بیشتر به امکانات و اعتبارات این حوزه شد.

سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران گفت: با تمام توان و با بهره گیری از تجربیات و اندوخته های خود از این مواهب طبیعی، خدادادی و تاریخی حفاظت و پاسداری خواهیم کرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4611

به "برگزاری آزمون جامع مدیریت انتظامی جرایم علیه میراث فرهنگی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون جامع مدیریت انتظامی جرایم علیه میراث فرهنگی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید