سرپرست موزه آبگینه و سفالینه منصوب شد

به گزارش راه ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران طی حکمی حمید وکیل باشی را به عنوان سرپرست موزه آبگینه و سفالینه ایران منصوب کرد.

سرپرست موزه آبگینه و سفالینه منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در مراسم معارفه سرپرست موزه آبگینه و سفالینه های ایران که عصر روز یکشنبه 4 اسفندماه 98 در محل این موزه برگزار شد، گفت: داشتن نگاه ملی و بین المللی به برنامه ها و اهداف پیش روی موزه آبگینه و تعامل حداکثری با مراکز علمی و دانشگاهی از جمله انتظاراتی است که مدیرکل تهران به دلیل آثار ارزشمند این موزه به دنبال تحقق آن است.

نادر زینالی گفت: موزه آبگینه فارغ از آثار ارزشمندی که در آن نگهداری می شود از نظر بنا بسیار واجد ارزش است که این مسئله دقت در انجام وظایف محوله در نگهداری و صیانت از این موزه را دوچندان می کند.

او اضافه نمود: یکی از اماکن تاریخی و فرهنگی که انتظار می رود در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران باشد موزه آبگینه و سفالینه ایران است که باید با انجام برنامه ریزی مناسب ضمن رعایت استانداردهای تعریف شده برای موزه بهترین خدمات به گردشگران ارائه شود.

در سرانجام این مراسم نادر زینالی با اهدای لوح سپاس از زحمات شهربانو جهان آرایی در مدت مدیریت در موزه آبگینه و سفالینه ایران تقدیر و تشکر کرد.

visaro.ir: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

sloblag.com: محفلی برای هم اندیشی

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8184

به "سرپرست موزه آبگینه و سفالینه منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست موزه آبگینه و سفالینه منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید